Logistika (31)

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.9
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Bendrai apie aptarnavimą. Aptarnavimo apibrėžimai. Aptarnavimo elementai. Priešsandoris. Sandoris. Posandoris. Klientų išsaugojimas ir pritraukimas. Produkto aplinka. Klientų išlaikymas. Klientų logistinio aptarnavimo poreikių nustatymas. Klientų aptarnavimas. Aptarnavimo elementų pirmenybiškumas. Išorinis logistinio aptarnavimo patikrinimas. Vidinis logistinio aptarnavimo patikrinimas. Galimi sprendimai. Konkurencinės padėties matrica. Veiklos įvertinimo matrica. Klientų aptarnavimo išlaidų ir pelno analizė. Klientų aptarnavimo strategijos formavimas. Klientų aptarnavimo standartų tobulinimas. Klientų aptarnavimo problemos ir jų šalinimo kryptys. Logistinis bendradarbiavimas. Logistinio bendradarbiavimo paslaugos. Logistikos paslaugų teikėjo pasirinkimas. Strateginės logistinio bendradarbiavimo galimybės. Reikalavimai paslaugų teikėjams. Logistinių paslaugų plėtojimo galimybės. Logistikos paslaugų teikėjų tipai. Sandėliavimo paslaugos. Informacinės paslaugos.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Konspektai
Kategorija:
Apimtis:

29 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 112.8 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą