Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Transportas ir logistika>Prekių užsakymai įmonėje. Problema nereguliarūs prekių užsakymai iš pirkėjų
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Prekių užsakymai įmonėje. Problema nereguliarūs prekių užsakymai iš pirkėjų

  
 
 
12345678910111213
Aprašymas

Prekybos logistikos referatas. Įvadas. Užsakymų ciklas. Užsakymo būdas. Šiuolaikinė užsakymų tvarkymo sistema. Užsakymą tvarkymo ir įmonės logistikos valdymo informacinės sistemos integravimas. Optimalus atsargų užsakymo dydis. Problema – nereguliarūs prekių užsakymai. Išvados.

Ištrauka

Užsakymų tvarkymo sistema yra logistikos sistemos efektyvumo pagrindas. Kliento užsakymas duodą impulsą pradėti veikti jį atliekančios įmonės logistikos sistemai. Informacijos srautų greitis ir kokybė tiesiogiai veikia gamybos išlaidas, kainas bei aptarnavimo efektyvumą. Dėl lėtų ir nepastovių ryšių prarandami klientai, kyla transportavimo, sandėliavimo bei atsargų priežiūros kainos, mažėja veiklos apimtis. Užsakymų tvarkymo ir įmonės informacinės sistemos diegimas sudaro tiek įmonės veiklos, tiek ir logistikos sistemos valdymo pagrindą, ši veiklos sritis turi didelį logistikos tobulinimo potencialą (Palšaitis R., 2006 m.). Taip pat vykdant užsakymus yra labai svarbus užsakymo atlikimo laikas, nes per daug ištęstas užsakymo atlikimas reiškia, kad dėl padaugėjusio atsargų kiekio logistikos kanale padidėja sąnaudos ir sulėtėja reagavimas į kliento reikalavimus (Židonis Ž., 2002 m.)
Darbo tikslas: Išnagrinėti prekių užsakymus įmonėje.
Darbo uždaviniai:
1. Susipažinti su užsakymų ciklu ir būdais;
2. Susipažinti su užsakymų tvarkymo sistema bei optimaliu užsakymo dydžiu;
3. Išanalizuoti nereguliarių prekių užsakymų problemą įmonėse.
Darbo metodai: mokslinės literatūros analizė ir susidariusios problemos analizė.

Anot Palšaičio R. (2010 m.) užsakymo ciklas apima visą laiką nuo užsakymo pateikimo iki produkto pristatymo į kliento sandėlį ar iki visiško kliento užsakytos paslaugos atlikimo.
Tipiškas sustambintas užsakymo ciklas susideda iš tokių dalių:
• informacinis užsakymo paruošimas ir perdavimas;
• užsakymo priėmimas ir įtraukimas į atlikimo apskaitos sistemą;
• užsakymo atlikimas;
• užsakymo komplektavimas ir pakavimo darbai;
• užsakymo transportavimas;
• užsakymo perdavimas klientui.
Židonis Ž. (2002 m.) teigia, dažniausiai pasitaikanti klaida: gamintojai mano, kad užsakymų ciklas prasideda užsakymų priėmimu, o baigiasi, kai prekė išsiunčiama klientui. Šį
ciklą vaizduoja 1 pav. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2011-10-19
DalykasTransporto ir logistikos referatas
KategorijaTransportas ir logistika
TipasReferatai
Apimtis11 puslapių 
Literatūros šaltiniai4
Dydis30.39 KB
AutoriusSigita
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2011 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/Dėstytojaslekt. J. Žutautienė
Švietimo institucijaKlaipėdos valstybinė kolegija
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Prekiu uzsakymai imoneje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 11 puslapių 
  • Klaipėdos valstybinė kolegija / 3 Klasė/kursas
  • lekt. J. Žutautienė
  • 2011 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą