Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Transportas ir logistika>Aptarnavimo standartai logistikoje
   
   
   
-2
naudingas 0 / nenaudingas -2

Aptarnavimo standartai logistikoje

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526
Aprašymas

Įvadas. Logistinio aptarnavimo poveikis klientui. Klientų aptarnavimo strategija. Klientų aptarnavimo standartai. Pagrindinių transporto rūšių specifika. Multimodalinių vežimų organizavimas. Produktų transportavimas konteineriais. Atsargos logistikoje. Atsargų klasifikacija. Transportavimo ekonomija. Sandėlių veiklos planavimas ir techninė įranga. Išvados.

Ištrauka

Firmos vadybininkai, nustatę kurie klientų aptarnavimo elementai yra svarbiausi, turi sukurti veiklos standartus. Paskirti darbuotojai apie rezultatus turi nuolat informuoti atitinkamo lygio vadovus. Galima išskirti tokius klientų aptarnavimo veiklos įvertinimo ir kontrolės etapus:
Sukurti kiekybinius veiklos standartus kiekvienam aptarnavimo elementui;
Įvertinti esamą kiekvieno aptarnavimo elemento įtakos dydį verslui;
Išanalizuoti skirtumą tarp esamo ir standartinio teikiamų paslaugų lygio;
Pakoreguoti, kad aptarnavimas vėl būtų reikiamo lygio.
Tiekėjas logistinį aptarnavimą paprasčiausiai supranta kaip produkto prieinamumą. Kad gamintojas galėtu gaminti, arba prekybininkas perparduoti prekes, jos turi būti prieinamos reikiamu laiku, reikiamoj vietoj ir tinkamos naudojimui būklės. Ypatingai didelis pastovaus pristatymo ciklo poveikis yra draustinėms atsargoms – jas klientas gali sumažinti, tuo pačiu sumažindamas ir sandėliavimo išlaidas. Logistikos sistemoje pagrindinės transporto rūšys yra geležinkelių, automobilių, oro ir vandens transportas bei vamzdynai. Kiekvienos rūšies ekonominė ir techninė struktūra skirtingos ir gali užtikrinti skirtingo lygio transportavimo paslaugas.

Tiekėjas logistinį aptarnavimą paprasčiausiai supranta kaip produkto prieinamumą. Kad gamintojas galėtu gaminti, arba prekybininkas perparduoti prekes, jos turi būti prieinamos reikiamu laiku, reikiamoj vietoj ir tinkamos naudojimui būklės. Kuo ilgesnis pristatymo laikas, tuo mažiau prieinamos yra prekės; nepastovus pristatymas taip pat mažina prekių prieinamumą. Pavyzdžiui, tiekėjo prekių pristatymo laiko trukmės sutrumpėjimas leidžia pirkėjui laikyti mažesnes prekių atsargas, nes jo poreikiai gali būti patenkinami nedelsiant. Taip pat klientas sumažina gamybos proceso pertrūkio riziką. Pastovus pristatymas leidžia efektyviau planuoti pirkimo procesus, taip pat mažinti pirkėjo išlaidas. Ypatingai didelis pastovaus pristatymo ciklo poveikis yra draustinėms atsargoms – jas klientas gali sumažinti, tuo pačiu sumažindamas ir sandėliavimo išlaidas. Tačiau daugeliui gamybos įmonių, kurios gamina standartizuotus, mažos vieneto kainos produktus, svarbu ne sandėliavimo kaštai, o laiku turėti reikiamas prekes, nes net ir 95 procentų gamybos apimtis gali reikšti visos šios produkto linijos gamybos sustabdymą. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-05-23
DalykasTransporto ir logistikos kursinis darbas
KategorijaTransportas ir logistika
TipasKursiniai darbai
Apimtis24 puslapiai 
Literatūros šaltiniai3
Dydis28.09 KB
AutoriusMarius
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/Dėstytojasdr. M. Litvinenko
Švietimo institucijaTarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla
Failo pavadinimasMicrosoft Word aptarnavimo standartai logistikoje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 24 puslapiai 
  • Tarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla / 4 Klasė/kursas
  • dr. M. Litvinenko
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-2
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą