Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Transportas ir logistika>Tarptautinių pervežimų sausumos transportu Lietuvoje analizė
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Tarptautinių pervežimų sausumos transportu Lietuvoje analizė

  
 
 
12345678910111213141516171819202122
Aprašymas

Krovinių vežimo kelių transportu analizė. Tarptautinių gabenimų kelių transportu dinamika 1995-2003 m. laikotarpiu. Tarptautinių krovinių pervežimo apimtys pagal krovinių rūšis. Kelių transportu vežti kroviniai pagal šalis. Krovinių vežimo Lietuvos geležinkeliais analizė. Tarptautinių gabenimų geležinkelių transportu dinamika 1996-2003 m. laikotarpiu. Tarptautiniai pervežimai geležinkelių transportu pagal rūšis. Priedai (5).

Ištrauka

Sausumos transportas Lietuvoje, vykdant krovinių vežimus, užima pirmaujančią poziciją. 39,5 proc. visų krovinių yra vežami kelių transportu, o 32,9 proc. geležinkelių (žr. 1 paveikslą). Kartu tai sudaro 72,4 proc., o tai yra beveik trys ketvirtadaliai visos krovinių rinkos. Tačiau kelių transporte labiau dominuoja vidau vežimai, kai tuo tarpu geležinkelių transporte – tarptautiniai.
Kelių transportas išlaiko dominuojančią poziciją Lietuvos transporto sistemoje. Net 39,5 proc. visų vežamų krovinių yra vežama kelių transportu. Krovinių vežimuose kelių transportu didelę lyginamąją dalį sudaro vidaus vežimas 88 proc., o tarptautinis vežimas sudaro tik 12 proc.( žr. 3.1.1.1 paveikslą). Tarptautinių pervežimų struktūroje dominuoja eksportas (5 proc.), toliau seka importas ( 3,9 proc.), tranzitas ( 3 proc) ir kabotažas (0,1 proc.).

Tiriant Lietuvos kelių transportu vežamų krovinių dinamiką paskutiniame dešimtmetyje, matyti, kad nuo nepriklausomybės atgavimo 1991m. pastebimos krovinių pervežimo kelių transportu mažėjimo tendencijos. Atkūrus Lietuvos nepriklausomybę, prasidėjo sudėtingas ir gana nelengavas perėjimo iš komandinės į rinkos ekonomiką laikotarpis, todėl tai tiesiogiai palietė ir krovinių gabenimo apimtis. Pavyzdžiui, lyginant 1996m. su 1991m. pervežimai kelių transportu sumažėjo nuo 295,6 mln. iki 88,6 mln. tonų.
Iki pat 2000 m. automobilių transportu gabenamų krovinių kiekis kiekvienais metais mažėjo nežiūrint į tai, kad jis išlaikė dominuojančią poziciją krovinių gabenime. Tačiau mažėjimo tempai nuo 1997 m. ėmė lėtėti tol, kol 2000 m. stabilizavosi. Nuo 2000m. beveik vienodos krovinių vežimo apimtys išsilaikė tris metus (iki 2002 m), o nuo 2003 m. vėl ėmė kilti.
Nagrinėjant pastarųjų aštuonerių metų (1996-2003 m.) tarptautinių krovinių gabenimo apimtis, matyti kad nuo 1997 m. iki 1999 m. vyravo pervežamų krovinių apimčių mažėjimo tendencija, o nuo 2000 m. tarptautinių krovinių kelių transportu pervežimų apimtys vėl pradėjo didėti ir 2003 metais pasiekė 6203 tūkst.t. (3 paveikslas). ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-03-20
DalykasTransporto ir logistikos analizė
KategorijaTransportas ir logistika
TipasAnalizės
Apimtis19 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis185.41 KB
Autoriusvytautas
Viso autoriaus darbų22 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Tarptautiniu pervezimu sausumos transportu Lietuvoje analize [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Analizės
  • 19 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą