Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Transportas ir logistika>Inertinių medžiagų vežimo organizavimas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Inertinių medžiagų vežimo organizavimas

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940414243444546474849505152535455
Aprašymas

Krovinių vežimo technologijų kursinis projektas. Įvadas. Bendrasis skyrius. Krovinio charakteristika. Krovinių srautų analizė. Krovinių srautų netolygumas. Eksploatavimo sąlygų charakteristika. Riedmenų parinkimo pagrindimas. Technologinė dalis. Racionalių maršrutų sudarymas. Techninių eksploatacinių rodiklių maršrutuose apskaičiavimas. Vidutinių techninių eksploatacinių rodiklių apskaičiavimas. Krovimo darbų organizavimas. Vežimų organizavimo skyrius. Krovinių vežimo organizavimas. Eismo organizavimas. Riedmenų išleidimo į liniją organizavimas. Vairuotojų darbo organizavimas. Krovinių vežimo dokumentai. Darbų sauga. Ekonominio pagrindimo skyrius. Reziume. Priedai (9).

Ištrauka

Svarbiausia kelių transporto savybė yra jo manevringumas. Jeigu geležinkelio ir vandens transportas (dažniausiai upių) priklauso nuo kelių ilgio, automobiliais galima vežti krovinius geros dangos neturinčiais keliais, taip pat sunkiai pravažiuojamu reljefu. Daugeliu atveju automobiliai yra pirma ir paskutinė priemonė kroviniams pristatyti įvairiarūšėje transporto priemonių grandinėje.
Pagrindiniai automobilių transporto privalumai:
didelis lankstumas krovinių priėmimo, išdavimo ir gabenimo terminų bei transporto priemonės pakeitimo požiūriu;
galimybė pristatyti krovinius nuo durų iki durų;
galimybė paskirstyti krovinį 24 valandų laikotarpiu;
reliatyviai didelis greitis;
reliatyviai mažos prastovos ir laukimo trukmė;
reliatyviai maža gabenimo rizika;
racionalios regiono aptarnavimo paslaugos;
specialaus transporto panaudojimo galimybės (refrižeratoriai, cisternos, silosai, sunkiasvorių krovinių gabenimas).
Automobilių transporto trūkumams galima priskirti:
eismo trukdymas;
atmosferos poveikio įtaka;
apribojimus vežant pavojingus krovinius;
ribotą transporto priemonės tūrį;
teisinius apribojimus.

Įvairioms transporto priemonėms prekės vežamos iš vienos firmos į kitą, iš vieno regiono į kitą ir pagaliau iš vienos šalies į kitą, kol pasiekia adresatą, todėl tarptautinių gabenimų apimtis ir jų reikšmė nuolatos auga.
Pagrindinis uždavinys vežant krovinius – operacijų ekonomiškumas, t.y. krovinių gabenimas kuo mažesne savikaina. Vartotojas turi užsakytą krovinių kiekį gauti ne tik laiku ir sutartoje vietoje, bet ir už tinkamą kainą. Dabartinės rinkos sąlygomis, orientuojantis į vartotojų poreikių tenkinimą, krovinių pervežimai reikalauja tikslių skaičiavimų ir aiškaus planavimo. Todėl transportavimo procesas yra tvarkomas logistikos principais, apimant visą pervežimų nuo pradinio iki galutinio taško veiklą.
Birūs kroviniai – kroviniai, susidedantys iš didelio kiekio kietų, atitinkamos medžiagos dalelių, kurios daugiausia yra mažų didžių ir atskirai negali būti transportuojamos. Jų savybės: granulometrinė sudėtis: (atitinkamų dalelių kiekis, bendrame krovinių tūryje), tūrio masė (tūrio ir masės santykis), natūralus byrėjimo kampas, birumas, drėgnumas, kietumas.
Visi kroviniai yra birus jie vežami savivarčiais,pilnai išnauduodami kebulo tūrį.

1)Smėlis - nuosėdinės kilmės uoliena, sudaryta iš smėlio dydžio mineralų ar kitų uolienų nuolaužų dalelių ir sucementuotu įvairių cementu. Dažniausiai smiltainis sudarytas iš kvarco ir feldšpato mineralų (šie mineralai labiausiai paplitę Žemėje). Smiltainio spalva labai įvairi, priklauso nuo mineralinės sudėties.
2) Gruntas - nuosėdinė uoliena, kuri sudaryta iš nuotrupinių dalelių. Dalelių skersmuo svyruoja nuo 0,063 mm iki 2 mm. Gruntas beveik ar visiškai nesucementuota uoliena t.y. biri, nevienalytė. Gruntas pagal savo kilmę gali būti fliuvioglacijalinis, jūrinis, aliuvinis (upinis), eolinis. Gruntas mineralinė sudėtis gana įvairi. Jis gali būti monomineralinis, sudarytas praktiškai iš vieno mineralo (kvarcinis, feldšpatinis ir pan.), taip pat polimineralinis – iš įvairių mineralų nuolaužų. Mineralinė smėlio sudėtis priklauso nuo fiziškai ardomų uolienų mineralinės sudėties.

3) Skalda-tai susmulkintas akmuo, sudarytas iš skirtingo dydžio. Skaldos tūris yra 1,19, svoris 0,8-0,9, o didžiai( I-1-10 mm; II-20-40 mm; III-40-70 mm.). Yra naudojama statybuose:kelių tiesybai, bei kito, statybinėm medžiagom(kaip priemaišas). ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-03-01
DalykasTransporto ir logistikos kursinis darbas
KategorijaTransportas ir logistika
TipasKursiniai darbai
Apimtis53 puslapiai 
Literatūros šaltiniai7
Dydis1.03 MB
AutoriusSarunas
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/Dėstytojaslek. A. Matiukas
Švietimo institucijaVilniaus technologijų ir dizaino kolegija
FakultetasTechnikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Inertiniu medziagu vezimo organizavimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 53 puslapiai 
  • Vilniaus technologijų ir dizaino kolegija / 2 Klasė/kursas
  • lek. A. Matiukas
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą