Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Transportas ir logistika>Birių krovinių organizavimas
   
   
   
-2
naudingas +1 / nenaudingas -3

Birių krovinių organizavimas

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839
Aprašymas

Krovinių vežimo technologijų kursinis projektas. Įvadas. Bendrasis skyrius. Krovinio charakteristika. Krovinių srautų analizė. Krovinių srautų netolygumas. Eksploatavimo sąlygų charakteristika. Riedmenų parinkimo pagrindimas. Technologinė dalis. Racionalių maršrutų sudarymas. Techninių eksploatacinių rodiklių maršrutuose apskaičiavimas. Vidutinių techninių eksploatacinių rodiklių apskaičiavimas. Krovimo darbų organizavimas. Vežimo organizavimo skyrius. Krovinių vežimo organizavimas. Pamainos planas. Eismo organizavimas. Riedmenų išleidimo į liniją organizavimas. Vairuotojų darbo organizavimas. Krovinių vežimo dokumentai. Darbų sauga. Ekonominio pagrindo skyrius. Reziume.

Ištrauka

Svarbiausia kelių transporto savybė yra jo manevringumas. Jeigu geležinkelio ir vandens transportas (dažniausiai upių) priklauso nuo kelių ilgio, automobiliais galima vežti krovinius geros dangos neturinčiais keliais, taip pat sunkiai pravažiuojamu reljefu. Daugeliu atveju automobiliai yra pirma ir paskutinė priemonė kroviniams pristatyti įvairiarūšėje transporto priemonių grandinėje.
Pagrindiniai automobilių transporto privalumai:
didelis lankstumas krovinių priėmimo, išdavimo ir gabenimo terminų bei transporto priemonės pakeitimo požiūriu;
galimybė pristatyti krovinius nuo durų iki durų;
galimybė paskirstyti krovinį 24 valandų laikotarpiu;
reliatyviai didelis greitis;
reliatyviai mažos prastovos ir laukimo trukmė;
reliatyviai maža gabenimo rizika;
racionalios regiono aptarnavimo paslaugos;
specialaus transporto panaudojimo galimybės (refrižeratoriai, cisternos, silosai, sunkiasvorių krovinių gabenimas).
Automobilių transporto trūkumams galima priskirti:
eismo trukdymas;
atmosferos poveikio įtaka;
apribojimus vežant pavojingus krovinius;
ribotą transporto priemonės tūrį;
teisinius apribojimus.

Įvairioms transporto priemonėms prekės vežamos iš vienos firmos į kitą, iš vieno regiono į kitą ir pagaliau iš vienos šalies į kitą, kol pasiekia adresatą, todėl tarptautinių gabenimų apimtis ir jų reikšmė nuolatos auga.
Pagrindinis uždavinys vežant krovinius – operacijų ekonomiškumas, t.y. krovinių gabenimas kuo mažesne savikaina. Vartotojas turi užsakytą krovinių kiekį gauti ne tik laiku ir sutartoje vietoje, bet ir už tinkamą kainą. Dabartinės rinkos sąlygomis, orientuojantis į vartotojų poreikių tenkinimą, krovinių pervežimai reikalauja tikslių skaičiavimų ir aiškaus planavimo. Todėl transportavimo procesas yra tvarkomas logistikos principais, apimant visą pervežimų nuo pradinio iki galutinio taško veiklą. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-03-26
DalykasTransporto ir logistikos kursinis darbas
KategorijaTransportas ir logistika
TipasKursiniai darbai
Apimtis36 puslapiai 
Literatūros šaltiniai4
Dydis331.35 KB
AutoriusRobert
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasA. Matiukas
Švietimo institucijaVilniaus technologijų ir dizaino kolegija
FakultetasTechnikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Biriu kroviniu organizavimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 36 puslapiai 
  • Vilniaus technologijų ir dizaino kolegija / 2 Klasė/kursas
  • A. Matiukas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
-3
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą