Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Transportas ir logistika>Multimodaliniai gabenimai
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Multimodaliniai gabenimai

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940414243444546474849505152535455565758596061
Aprašymas

Anotacija. Summary. Kompetencijų sąrašas. Įvadas. Tarptautinių krovininių gabenimų analizė. Tarptautinių krovinių gabenimų rinkos paklausa ir pasiūla. Tarptautinių krovinių gabenimų rinkos vystymosi tendencijos. Srautų analizė Europos tarptautinių transporto koridoriuose. Multimodalinių gabenimų organizavimo tyrimas. Multimodalinių gabenimų transporto sistemų analizė. Multimodalinių gabenimų dalyvių teisinis aprūpinimas. Krovinių srautų prognozavimo metodai. Multimodalinių gabenimų analizė ir prognozė transporto sistemos atžvilgiu. Multimodalinių gabenimų rinkos analizė ir prognozė. Multimodalinių gabenimų vystymosi galimybės Lietuvoje. Išvados. Rekomendacijos. Priedai (7).

Ištrauka

Pasaulyje vykstanti rinkos ir pramonės globalizacija sukelia kitokią transporto paslaugų paklausą su naujomis komercinėmis sąlygomis: dideli vidaus pervežimų atstumai, greitesnis ir patikimesnis pristatymas, nauji platinimo tinklai, išsiuntimo dydžio ir masės sumažėjimas dėl ko padidėja jų dažnumas, išsiuntimų stebėjimas ir t.t, transporto operacijų dažnumas didėja ir jos tampa šalies ekonomikos logistikos elementu.
Šiame baigiamajame darbe bus išnagrinėta tarptautinių pervežimų rinkos paklausa, pasiūla ir vystymosi tendencijos, multimodalinių pervežimų atsiradimas ir jų tinkamumas šiuolaikiniams rinkos reikalavimams.
Baigiamojo darbo pabaigoje atlikta apibendrinamoji analizė ir pateiktos atlikto darbo išvadas bei rekomendacijas.
Darbo objektas:
Multimodalinių gabenimų vystymo kryptys 9 B koridoriaus atžvilgų.
Baigiamojo darbo tikslai:
Išnagrinėti multimodalinius gabenimus ir jų vystymo kryptys.
Baigiamojo darbo uždaviniai:
1. Nustatyti multimodalinių pervežimų vystymosi tendencijas.
2. Išnagrinėti Europos tarptautinius transporto koridorius.
3. Prognozuoti multimodalinių pervežimus.
4. Duoti rekomendacijas multimodalinio operatoriaus kūrimui Lietuvoje.
Baigiamojo darbo metodai:
Matematinio modeliavimo metodas, hipotezės metodas, kokybinis metodas, kiekybinis metodas, Gauso procesas, SWOT analizė.
Darbo struktūra:
1. Tarptautinių krovininių pervežimų analizė.
2. Multimodalinių gabenimų organizavimo tyrimas.
3. Multimodalinių gabenimų analizė ir prognozė transporto sistemos atžvilgiu.

Šiame skyriuje atlikta pasaulinės ekonomikos ir tarptautinių gabenimų technologijų vystymosi etapų apžvalga ir nustatyti faktoriai, įtakojantys multimodalinių gabenimų atsiradimą. Padaryta įgyvendinamų ir planuojamų pasaulinių multimodalinių ir transporto koridorių apžvalga.


Transportas yra paslauga, kurios paklausa formuojama pasaulinės ekonomikos ir tarptautinės prekybos svyravimais. Todėl, norint atsekti transporto paslaugų vystymąsi sąlygojančius faktorius, reikia išanalizuoti pasaulinės ekonomikos ir tarptautinės prekybos vystymosi etapus. Sąlyginai ekonomikos ir tarptautinės prekybos vystymąsi galima suskirstyti į du etapus:
1900 – 1960. 1920 – aisiais metais Amerikoje ir Vakarų Europos šalyse pasirodė pirmosios teorijos apie prekių ir materialinių resursų judėjimo valdymą. Labiausiai tiekimo, gamybos ir pasiskirstymo tarpusavio integravimo idėjos išvystymą paskatino JAV didžioji depresija 1930 metais. Vėliau ši idėja išsivystė į savarankišką transporto šaką – logistiką 4, 142-146 .
Išsivysčiusių šalių ekonomika, tais metais, labiausiai buvo orientuota į pardavėją ir, lyginant su 1970 – 1985 m. laikotarpiu, jos vystymasis pasižymėjo dideliu dinamiškumu . 1955 m. žaliavos ir pusfabrikačių dalis pasaulinėje prekyboje sudarė daugiau nei pusė, žemės ūkio produktai - 21. Tarptautinių pervežimų apimtis nuolat auga 5.5 per metus. Siekiant sumažinti pervežimų sąnaudas, transporto paslaugų paklausa reikalavo vieningų tarptautinių krovinių gabenimo taisyklių. Reaguojant į tai, skirtingose transporto šakose buvo priimtos atitinkamos konvencijos 3, 350-352:
• XIX pab., Berne priimta "Krovinių pervežimų geležinkeliu konvencija". Konvencija buvo pasirašyta tarp Europos valstybių, o XX a. pradžioje buvo peržiūrėta keletą kartų.
• 1924 m., Hagoje priimta "Tarptautinė konvencija apie tam tikrų konosamento taisyklių unifikavimą" (The International Convention for the Unification of Certain Rules Relaiting to Bill of Lading) dar žinoma kaip "Hagos taisyklės". Šia konvencija yra pirma tarptautinė sutartis, reglamentuojanti krovinių gabenimą jūra, dalyvių tarpusavio santykius ir apibrėžianti konosamento juridinį statusą. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-04-04
DalykasTransporto ir logistikos diplominis darbas
KategorijaTransportas ir logistika
TipasDiplominiai darbai
Apimtis60 puslapių 
Literatūros šaltiniai16 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis240.23 KB
AutoriusAleksandra
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas4
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Multimodaliniai gabenimai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Diplominiai darbai
  • 60 puslapių 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą