Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Transportas ir logistika>Technologinio proceso analizė: krovinio šaldytos žuvies vežimas maršrutu Lietuva-Latvija-Rusija
   
   
   
2
naudingas +2 / nenaudingas 0

Technologinio proceso analizė: krovinio šaldytos žuvies vežimas maršrutu Lietuva-Latvija-Rusija

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445464748495051525354
Aprašymas

Santrauka. Įvadas. Teorinė dalis. Įmonės veiklos aspektai. Įmonės, teikiančios transporto paslaugas. Krovinių apibūdinimas ir klasifikavimas. Krovinio gabenimas automobilių transportu. Transporto priemonės parinkimo ypatumai. Vežamų krovinių dokumentavimas. Technologinė dalis. Įmonės UAB "Maritenas" charakteristika. Įmonės rekvizitai. Įmonės istorija. Įmonės misija. Įmonės tikslai. Įmonės uždaviniai. Įmonės valdymo struktūra. Įmonės veiklos sritys. Įmonės vežamų krovinių analizė. Visų įmonės vežamų krovinių įvairovė. Logistinis produkto apibudinimas. Įmonės vežamų krovinių analizė pagal jų specifines savybes. Įmonės vykdomų maršrutų analizė. Automobilių parko analizė pervežimui. Reikalingi dokumentai produkcijos parvežimui. Maršruto sudarymas Lietuva - Latvija – Rusija. Transporto priemonės ir rūšies parinkimas. Krovinio paruošimas gabenimui. Pasirinkto maršruto sąmatos sudarymas. Darbo ir gamtos sauga. Darbo sauga. Gamtos sauga. Išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

Dabartiniu metu Lietuvoje yra daug įvairių įmonių, kurios suprantamos kaip savo firmos vardą turintis ūkinis vienetas, įsteigtas įstatymų nustatyta tvarka tam tikrai komercinei – ūkinei veiklai. Įmonę sudaro medžiaginių, daiktinių, finansinių ir nematerialių aktyvų, jos teisių ir pareigų kompleksas.
Kiekviena įmonė vykdo veiklą ir tikisi iš tos veiklos gauti kuo didžiausią pelną. Tai verslo įmonės išlikimo ir vystimosi sąlyga. Didžioji dalis gaunamų pajamų iš verslo priklauso nuo to, kaip įmonė siekia bendrų tikslų, pasirenka žaliavas, medžiagas, įrengimus, priemones.
Todėl įmonės svarbiausia uždavinys yra efektyvaus išteklių panaudojimo tikslas – su mažiausiomis sąnaudomis pasiekti geriausią rezultatą. Tuo pačiu metu įmonė savo veiksmams gali ir turi daryti įtaką aplinkai, stebėti šių veiksnių padarinius ir atitinkamai reaguoti.
Įmonės, vykdančios transporto paslaugas taipogi siekia pelningumo, efektyvumo ir šiuolaikiniame gyvenime vaidina svarbų vaidmenį.
Šiomis dienomis labai sunku išsiversti be transporto paslaugų. Jos apima ne tik keleivių ar krovinių gabenimą įvairiomis transporto priemonėmis, tačiau transportas - viena iš pagrindinių gamybos šakų. Jis yra labai svarbus ekonomikai, tobulinant ūkinius ryšius.
Lietuvos transportas, kaip ūkio šaka, yra didelė ir sudėtinga techninė ir socialinė-ekonominė sistema. Ji glaudžiai sąveikauja su kitomis ūkio šakomis ir pošakiais, įvairiais tiesioginiais ir grįžtamaisiais ryšiais, kurie kinta atsižvelgiant į laiką ir vietą. Apie juos pirmiausia galima spręsti pagal transporto produkcijos struktūrą ir apimtis, taip pat sunaudojamus išteklius.
Todėl labai svarbu užtikrinti, kad į Lietuvos rinką patektų tik saugios kelių transporto priemonės, kurios nekenktų žmonių sveikatai ir neterštų aplinkos, būtina sparčiau diegti transporto produkcijos atitikties įvertinimo sistemą. Be to reikia numatyti transporto plėtros strategiją, atitinkančią gamybinių ir negamybinių ūkio šakų plėtros strategiją, sukurti būtinus transporto resursus, racionaliai ir optimaliai paskirstyti vežimus tarp atskirų transporto rūšių ir skatinti efektyvią bei suderintą šių transporto rūšių plėtrą bendroje transporto sistemoje. Būtina iš esmės tobulinti krovinių ir keleivių vežimo valdymą, formuoti naujos technikos, technologijos diegimą, taikyti naujausius transporto organizavimo metodus.
Atsižvelgiant į tai, jog transporto paslaugos užima reikšmingą vietą mūsų gyvenime ir jog būtina racionaliai, efektingai suteikti šias paslaugas, kurios susijusios prekių, krovinių gabenimu ne tik vietiniais, bet ir tarptautiniais maršrutais įvairiomis transporto rūšimis, pateikiant gabenimo teisės normas ir dokumentus, tarptautinių prekių sandėliavimo sąlygas, įtakojo mano darbo temos pasirinkimą ir analizavimą.
Darbo problematika – šaldytų krovinių gabenimas – tai procesas, kurio metu ypatingas dėmesys skiriamas produkto įpakavimui, pakrovimui, temperatūros palaikymui, greitam pristatymui, iškrovimui ir produkto sandėliavimui. Gana nedaug įmonių užsiima šaldytų produktų gabenimu, nes idealiausias variantas yra, kai gabenamas pilnos komplektacijos krovinys, o rinkti dalinius šaldytuvinius krovinius yra labai sudėtinga, kadangi skirtingiems šaldytiems kroviniams yra reikalinga skirtinga šaldymo temperatūros palaikymo sistema.
Darbo tikslas – atskleisti šaldytos žuvies vežimo tarptautiniu maršrutu Lietuva – Latvija - Rusija technologinio proceso analizę.
Darbo uždaviniai:
1. Apžvelgti įmonių veiklą, kurios teikia transporto paslaugas.
2. Išanalizuoti UAB "Maritenas" veiklą, akcentuojant šaldytos žuvies transportavimo ypatumus.
3. Aptarti šaldytos produkcijos gabenimo ypatybes, išlaikant jos visus specifinius reikalavimus.
4. Pateikti pasirinkto maršruto išskirtines savybes, trūkumų ir privalumų analizę.
5. Nurodyti pagrindinius transportavimui reikalingus dokumentus.
Darbo metodas – aprašomoji lyginamoji literatūros analizė, iš įmonės gautų duomenų analizavimas, įmonės duomenų lyginimas su literatūra, gautos informacijos apibendrinimas, pasiūlymai kaip tobulinti įmonės trūkumus ir kaip išvengti klaidų.
Darbo objektas - yra viena iš Klaipėdos įmonių, uždaroji akcinė bendrovė "Maritenas".
Visa surinkta informacija, surinkta medžiaga yra paimta iš egzistuojančios įmonės, kuri sėkmingai dirba ir plečia savo veiklą.
Analizuojant įmonėje šaldytos produkcijos gabenimą pasirinktu maršrutu, yra reikalingos ir teorinės žinios. Tuo tikslu, pateikiamos transporto vadybos teoretikų suformuotos krovinių pervežimo ir logistikos aktualijos taip pat remtasi informacija gauta iš įmonės, dokumentų analize.
Tiriant įmonės krovinio (šaldytos produkcijos) gabenimą pasirinktu maršrutu buvo remiamasi įmonės informacijos šaltiniais, reali situacija įmonėje lyginama su literatūra.
Darbe remtasi keletą transporto vadybos ir logistikos teoretikų koncepcijomis, periodinio leidinio "Vežėjų žinios", tačiau daugiausia priimtinos A. Baublio, R. Minalgos, R. Palšaičio ir A. Mačiulio suformuluotos sąvokos. Darbe nebuvo remtasi daugelių autorių knygomis, tačiau panaudoto literatūros sąrašo kiekvieno autoriaus nuomonė yra svarbi šiame darbe.
Kadangi buvo norima išvengti vien transporto ir logistikos autorių nuomonės pateikimo buvo cituojami V. Sūdžiaus, J. Žvinklio ir E. Vabalo leidiniai. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-02-10
DalykasTransporto ir logistikos kursinis darbas
KategorijaTransportas ir logistika
TipasKursiniai darbai
Apimtis52 puslapiai 
Literatūros šaltiniai17
Dydis96.83 KB
AutoriusTadas
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas1
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Technologinio proceso analize [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 52 puslapiai 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 1 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+2
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą