Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Transportas ir logistika>Aprūpinimo logistikos valdymas įmonėje: AB "Stumbras"
   
   
   
naudingas +2 / nenaudingas -2

Aprūpinimo logistikos valdymas įmonėje: AB "Stumbras"

Aprašymas

AB "Stumbras" charakteristika. AB "Stumbras" aprūpinimo logistikos valdymo įvertinimo metodika. AB "Stumbras" aprūpinimo logistikos valdymo įvertinimas. Aprūpinimo efektyvumo įvertinimas.

Ištrauka

AB "Stumbras" yra viena iš koncerno "MG Baltic" įmonių. Jos misija – grūdinio etilo alkoholio ir jo produktų verslas, siekiant kuo pilniau patenkinti vartotojų poreikius.
Įmonės tikslai :
• Kuo efektyvesnis AB "Stumbras" gamybinių pajėgumų panaudojimas.
• Įmonės pelno maksimizavimas.
AB "Stumbras" įstatinį kapitalą 2005 m. kovo 31 d. sudarė 158 741 416 Lt akcijų nominalia verte, didžiausias bendrovės akcininkas, valdantis 99,4 proc. visų akcijų yra UAB "Mineraliniai vandenys".
AB "Stumbras" - vietinės rinkos lyderis (45,3 proc. visos Lietuvos stipraus alkoholio rinkos 2004 m.), todėl visos naudojamos strategijos siejasi su šia padėtimi rinkoje. Konkurencinį pranašumą AB "Stumbras" įgijo investuodama į technologijas ir įrengimus ir taip aplenkusi vietinius konkurentus alkoholinių gėrimų kokybės ir savikainos srityse. Pagrindiniai AB "Stumbras" konkurentai yra kiti Lietuvos alkoholio produkcijos gamintojai (AB "Vilniaus degtinė", AB "Alita", AB "Anykščių vynas", AB "Sema", UAB "Lietuviškas midus"), alkoholinių gėrimų importuotojai – UAB "Mineraliniai vandenys", UAB "Bennet", o taip pat bemuitinio alkoholinių gėrimų importo iš Latvijos ir Estijos augimas, egzistuojanti nelegali stiprių alkoholinių gėrimų gamyba ir etilo spirito kontrabanda.
AB "Stumbras" gaminamos produkcijos pardavimo kainų ir apimčių pokyčiams svarbią įtaką turi Lietuvos Respublikos nutarimais tvirtinami akcizų tarifai rektifikuotam etilo alkoholiui ir alkoholiniams gėrimams.
Šiuo metu pagrindinė AB "Stumbras" gaminamos produkcijos rinka yra Lietuva. Čia parduodama 94,3 proc. pagamintų alkoholinių gėrimų. AB "Stumbras" klientai Lietuvos rinkoje – šešios didmeninės prekybos įmonės: UAB "Mineraliniai vandenys", UAB "VP Market", UAB "Palink", UAB "Sanitex", UAB "Aibės logistika" ir UAB "Rimi Lietuva". Produkcijos pardavimas vykdomas pagal metines sutartis, tiekimo kiekius derinant atskirais užsakymais.
Likusioji dalis yra eksportuojama į Latviją, JAV, Didžiąją Britaniją, Izraelį ir kitas šalis. 1 paveiksle pateikiamos alkoholio produktų pardavimo apimtys 2002-2004 metais. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-01-12
DalykasTransporto ir logistikos kursinis darbas
KategorijaTransportas ir logistika
TipasKursiniai darbai
Apimtis15 puslapių 
Literatūros šaltiniai2
Dydis49.83 KB
Autoriusjurgita
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas6
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Aprupinimo logistikos valdymas imoneje [speros.lt].rtf
 

Panašūs darbai

Komentarai

  • 2006-06-02 IP: 86.100.3.249
    Agne sako

    Labai geras darbas

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 15 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 6 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+2
-2
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą