Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Transportas ir logistika>Klientų aptarnavimas, pagrindinės savybės ir reikšmė logistikoje

Klientų aptarnavimas, pagrindinės savybės ir reikšmė logistikoje

  
 
 
1234567891011
Aprašymas

Klientų aptarnavimo strategija. Klientų aptarnavimo standartai. Klientų aptarnavimo elementai. Klientų aptarnavimo problemos. Klientų aptarnavimo gerinimas. Klientų aptarnavimo patikrinimas: Išorinis, Vidinis. Klientų aptarnavimo sprendimų nustatymas. Logistinio aptarnavimo poveikis klientui. Išvados.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-05-19
DalykasTransporto ir logistikos referatas
KategorijaTransportas ir logistika
TipasReferatai
Apimtis11 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis23.04 KB
AutoriusRena
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2005 m
Klasė/kursas0
Failo pavadinimasMicrosoft Word logistikos_referatas.doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

  • 2006-03-26 IP: 62.80.224.246
    Laura sako

    sitas darbas isgelbejo mano gyvybe :) ne o siaip tai nesausas ir tikrai geras darbas

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
-3
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą