Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Transportas ir logistika>Klientų aptarnavimas, pagrindinės savybės ir reikšmė logistikoje
   
   
   
-2
naudingas +1 / nenaudingas -3

Klientų aptarnavimas, pagrindinės savybės ir reikšmė logistikoje

  
 
 
1234567891011
Aprašymas

Klientų aptarnavimo strategija. Klientų aptarnavimo standartai. Klientų aptarnavimo elementai. Klientų aptarnavimo problemos. Klientų aptarnavimo gerinimas. Klientų aptarnavimo patikrinimas: Išorinis, Vidinis. Klientų aptarnavimo sprendimų nustatymas. Logistinio aptarnavimo poveikis klientui. Išvados.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-05-19
DalykasTransporto ir logistikos referatas
KategorijaTransportas ir logistika
TipasReferatai
Apimtis11 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis23.04 KB
AutoriusRena
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2005 m
Klasė/kursas0
Failo pavadinimasMicrosoft Word logistikos_referatas.doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

  • 2006-03-26 IP: 62.80.224.246
    Laura sako

    sitas darbas isgelbejo mano gyvybe :) ne o siaip tai nesausas ir tikrai geras darbas

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
-3
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą