Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Transportas ir logistika>Europos sutartis dėl pavojingų krovinių tarptautinių vežimų keliais
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Europos sutartis dėl pavojingų krovinių tarptautinių vežimų keliais

  
 
 
123456789101112131415
Aprašymas

Įvadas. Pavojingų krovinių samprata. Pavojingų krovinių vežimo dalyviai, jų atsakomybė. Pagrindiniai pavojingų krovinių vežimo dalyviai. Kiti pavojingų krovinių vežimo dalyviai. Pavojingų krovinių vežimo saugos specialistas. Vairuotojas, vežantis pavojingus krovinius. Pavojingų krovinių pakavimas 8 Dokumentai. Saugaus pavojingų krovinių vežimo užtikrinimas. Pavojingų krovinių vežimas kelių transportu LR. Išvados.

Ištrauka

Vidurio Vakarų ir Rytų Europos krovinių transportavimo kelių transportu Lietuva užima vieną iš pirmaujančių vietų. Mūsų vežėjų vežamų krovinių apimtys pustrečio karto viršija Latvijos ir Estijos autotransporto pervežimus. Per metus Lietuvos vežėjai į valstybės biudžetą įvairiais mokesčiais sumoka beveik pusę milijardo litų. Transportas sudaro 8 proc. šalies BVP.
Pavojingų krovinių parengimas transportuoti, dokumentų tvarkymas, krovimas, transportavimas, -tai ne vienos šalies veiklos sritis, todėl be atskirų šalies įstatymų rengiančių ir leidžiančių institucijų, šia veikla užsiima ir tarptautinės institucijos. Atsižvelgiant į įvairių transporto rūšių specifiką, jos siekia nustatyti kuo bendresnes pavojingų produktų tarptautinio vežimo taisykles.

Pavojingieji kroviniai – tai medžiagos ar gaminiai, kurie dėl savo cheminių ar fizinių savybių gali kelti pavojų žmonių sveikatai, aplinkai ar turtui, ir yra įtraukti į Jungtinių Tautų Organizacijos ekspertų komiteto sudarytą ir Europos Ekonominės Komisijos patvirtintą sąrašą bei išvardinti Lietuvos Respublikos tarptautinėse sutartyse, reglamentuojančiose pavojingų krovinių vežimą.
Pavojingų krovinių vežimo sąvoką aprėpia:
• pavojingų krovinių parengimą išsiųsti;
• priėmimą iš siuntėjo;
• pavojingo krovinio vežimą;
• pateikimą gavėjui;
• saugų krovinio pakrovimą, iškrovimą, perkrovimą ir laikinąjį sandėliavimą.
1950 metais Jungtinės Tautos įkūrė Saugaus pavojingų krovinių vežimo ekspertų komitetą. Šis komitetas parengė bendrąsias pavojingų krovinių vežimo rekomendacijas nepaisant to, kokia transporto rūšimi jie vežami. Šios rekomendacijos (populiariai vadinamos "oranžine" knyga) neturi teisės akto statuso, tačiau remiantis jomis yra parengtos pagrindinės pavojingų krovinių vežimą reglamentuojančios taisyklės.


Siuntėjas – tai įmonė, kuri siunčia pavojingą krovinį savo arba trečiosios šalies vardu.
Pagal ADR (Europos sutartis dėl pavojingų krovinių vežimo tarptautinių vežimų keliais) siuntėjas atsakingas už:
• teisingą medžiagos identifikavimą ir klasifikavimą;
• tinkamą krovinio parengimą išsiųsti (vežimo ribojimus, vežimo būdo, taros pasirinkimą, pakavimą, žymėjimą, ženklinimą);
• reikalingos informacijos, duomenų ir dokumentų pateikimą vežėjui;
• jei siuntėjas naudojasi kitų vežimo dalyvių paslaugomis, jis privalo užtikrinti, kad krovinys atitiktų ADR reikalavimus.
Siuntėjas neturi krauti transporto priemonės, jei paaiškėja, kad vairuotojas, transporto priemonė ar jos įranga neatitinka reikalavimų. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2011-12-12
DalykasTransporto ir logistikos referatas
KategorijaTransportas ir logistika
TipasReferatai
Apimtis13 puslapių 
Literatūros šaltiniai8
Dydis34 KB
AutoriusŽilvinas
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2011 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasRudanovas
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasTransporto inžinerijos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Europos sutartis del pavojingu kroviniu tarptautiniu vezimu keliais [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 13 puslapių 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Rudanovas
  • 2011 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą