Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Transportas ir logistika>Krovinių vežimų organizavimas kelių transportu tarptautinias maršrutais: UAB "Nodora"
   
   
   
naudingas +1 / nenaudingas -1

Krovinių vežimų organizavimas kelių transportu tarptautinias maršrutais: UAB "Nodora"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122
Aprašymas

Įvadas. Bendra įmonės charakteristika. UAB "Nodora" pristatymas. UAB "Nodora" personalas. UAB "Nodora" klientai ir konkurencinė aplinka. Marketingas. UAB "Nodora" veikla. Įmonės UAB ,,Nodora" tarptautiniai krovinių pervežimai. Įmonės išorinė aplinka. Įmonės UAB ,,Nodora" SSGG analizė. Krovinių vežimo organizavimas. Tarptautinės krovinių vežimą reglamentuojančios konvencijos. Tarptautinio krovinių vežimo keliais sutarties konvencija (CMR). Muitinės konvencija dėl tarptautinio krovinių gabenimo su TIR knygelėmis (1975 m. TIR Konvencija). Tarptautinės konvencijos ir susitarimai reglamentuojantys kelių transporto veikla. Transporto priemonių parko sudarymas. 1. Transporto priemonių skaičiaus nustatymas. Automobilių parko pasirinkimas bei atnaujinimas. Aptarnaujami maršrutai. Pirmas pasirinktas maršrutas. Antras pasirinktas maršrutas. Reisų pajamų bei išlaidų skaičiavimas. Maršruto pajamų – išlaidų skaičiavimas. Per kalendorinius metus atliktų krovinių vežimų finansinis rezultatų paskaičiavimas. Išvados.

Ištrauka

Transportas Lietuvoje, kaip ir kitose Europos šalyse, yra prioritetiškai plėtojama ūkio šaka, pagaminanti apie 7 % bendrojo vidaus produkto (BVP). Transporto srityje Lietuvoje dirba daugiau nei 90 tūkst. žmonių, tai 6 % visų užimtų ekonominėje veikloje Lietuvos gyventojų. Transporto politika yra derinama su kitomis pagrindinėmis ekonomikos, energetikos, socialinės ir regioninės politikos kryptimis. Lietuvos transporto sistema iš esmės patenkina šiandieninius šalies transporto rinkos poreikius.
Plėtojant Lietuvos integracijos procesą į Europos transporto paslaugų rinką ir vykdant prioritetinius įsipareigojimus dėl stojimo į Europos Sąjungą, Lietuvos Respublika per palyginti trumpą laiką prisijungė prie pagrindinių tarptautinių konvencijų ir susitarimų, reglamentuojančių tarptautinius vežiojimus ir muitinės procedūras. 1993 metais Lietuva tapo pilnateise Europos Transporto Ministrų Konferencijos (ETMK) nare.
Pirmoje dalyje pateikiama UAB "Nodora" veiklos apžvalga. Trumpai pristatoma bendrovė, jos vystymasis ir pasiekimai, apibūdinama veikla, atliekama situacijos analizė. Taip pat plačiau nagrinėjama pagrindinė bendrovės veiklos sritis – krovinių vežimai: analizuojamos pagrindinės vežimų kryptys ir maršrutai. Nagrinėjama UAB "Nodora" padėtis rinkoje (konkurencinė aplinka) bei priemonės joje išsilaikyti. Kadangi transporto įmonėse pagrindinį "darbą" atlieka transporto priemonės, tai analizuojamas automobilių ir puspriekabių parkas.
Antroje dalyje pateikiami finansinių ataskaitų duomenys, atspindintys bendrovės veiklos padėtį: gaunamą pelną, pajamas, išlaidas ir t.t.. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2011-12-12
DalykasTransporto ir logistikos kursinis darbas
KategorijaTransportas ir logistika
TipasKursiniai darbai
Apimtis19 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis977.66 KB
AutoriusTomas
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2011 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasVytautas Jaržemskis
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasTransporto inžinerijos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word 2007 Kroviniu vezimu organizavimas keliu transportu tarptautinias [speros.lt].docx
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 19 puslapių 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Vytautas Jaržemskis
  • 2011 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą