Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Transportas ir logistika>Ferrochromo lydinių pervežimas iš Klaipėdos į Bohumin. Bohumin - Klaipėda organizacinis projektas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Ferrochromo lydinių pervežimas iš Klaipėdos į Bohumin. Bohumin - Klaipėda organizacinis projektas

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627
Aprašymas

Įvadas. Darbo tikslas – Išanalizuoti ferrochoromo lydinius organizacinę ekonominę analizę maršrutu Klaipėdą (Lietuva) į Bohumin (Čekija). Ferrochromo lydiniu pervežimas iš Klaipėdos į Bohumin. Įmonės veikla ir valdymas. Pervežimo paslaugų analizė Lietuvoje. Rinka ir konkurentai. Dabartinės verslo prielaidos ir rizika transporto įmonėse. Finansų planavimas transporte. Ferrochromo lydiniu pervežimas iš Klaipėdos į Bohuminą situacijos analizė (kursinio darbo praktinė dalis). Įmonės veikla ir valdymas. Transporto paslaugų analizė. Technologinis procesas. Rinka ir konkurentai. Verslo prielaidos. Finansų planas. Išvados. Priedai (1).

Ištrauka

Transportas – tai ekonominės veiklos dalis, susijusi su žmonių poreikių tenkinimo laipsnio padidinimu, keičiant prekių ir žmonių geografinę vietą.
Dabar smarkiai pasikeitė transporto įtaka ekonominei šalies plėtrai. Praeityje transportas tiktai padėdavo gamybinių šalies ūkio šakų veikloje, o dabar jis tapo pagrindiniu jų plėtrą veikiančiu veiksniu.
Verslo pasaulyje globalizacijos reiškiniai, t.y nacionalinis verslas tampa tarptautiniu. Todėl ir verslo įmonių aprūpinimas bei pagamintos produkcijos pardavimas taip pat įgyja tarptautinį pobūdį.
Apyvartos didėjimas priklauso nuo veiksnių, kuriuos lemia visuomeninio ir teritorinio darbo paskirstymo didėjimas: gamybos apimties didėjimo ir jos specializavimo, naujų , dažniausiai nutolusių, žaliavos šaltinių naudojimo.
Kelių transportas yra būtinas atliekant vežimus tarp įmonių, rajonų ir šalių. Transportas Lietuvoje kaip ir kitose Europos šalyse yra prioritetiškai plėtojama ūkio šaka. Lietuvos transporto sistema iš esmės patenkina šiandieninius šalies transporto rinkos poreikius. Tačiau Lietuvos kaip tranzito šalies, geografinę padėtį, krovinių transporto sistemai keliami nauji uždaviniai: padidinti gabenamų krovinių apimtį, harmoningai integruojantis į Vakarų Europos transporto rinką. Įgyvendinant šiuos uždavinius yra būtina įvertint šiandieninę krovinių transporto sistemos būklę ir artimiausias jos plėtros perspektyvas.
Lietuva kaip ir visas pasaulis yra pasaulinės krizės apsuptyje, o tai pablogina ekonominę šalies būklę. Vieni pirmųjų ekonominę krizę pajuto krovinių vežėjai. Netlaikiusios krizės naštos, jau bankrutuoja beveik 30 Lietuvos vežėjų įmonių, o likusiems rinkos vežėjams tenka veržtis diržus. Šiuo metu didžiausias galimybes išlikti šiame sektoriuje turi tos pervežimo įmonės, kurios turi subalansuotą automobilių parką ir kelis pastovius klientus.
Krovininiais automobiliais krovinius galima vežti atitinkamame žemyne beveik į visas vietas. Tai didelis šios transporto rūšies pranašumas. Tačiau pervežamas vienu metu krovinių kiekis yra palyginti nedidelis.
Šiame kursiniame projekte aš analizuosiu krovinį t.y yra ferrochoromo lydinius.
Krovinių gabenimas keliais terminas apibrėžia didelį ratą operacijų, kurios atliekamos nuo produkcijos pagaminimo iki pateikimo ją vartotojui. Tai sudaro medžiagų vežimas, sandėliavimas ir saugojimas, komplektavimas ir įpakavimas bei pats vežimas bet kokia transporto rūšimi. Ne mažiau svarbus maršruto pasirinkimas, eismo grafiko sudarymas, transporto priemonių techninis aptarnavimas bei rengti specialius vežimo planus. Visų šių operacijų tikslas užtikrinti saugų ir savalaikį krovinių gabenimą iš gamyklos į vartojimo vietas. Šie planai turi būti ekonomiškai realūs. Vartotojas turi gauti ne tik būtiną krovinių kiekį, bet reikiamoje vietoje, reikalingu laiku ir už tinkamą kainą. Todėl pagrindinis uždavinys vežant krovinius siejamas su atliekamų operacijų ekonomiškumu.
Kursinio projekto darbo tikslas – Išanalizuoti ferrochoromo lydinius organizacinę ekonominę analizę maršrutu Klaipeda (Lietuva) į Bohumin (Čekija).
Kursinio projekto darbo uždaviniai:
Atlikti įmonės veiklos ir valdymo analizę.
Paskaičiuoti krovinio savikainą.
Atlikti transporto įmonės analizę ir tyrimą, reikiamus ekonominius paskaičiavimus bei suformuluoti tyrimo išvadas.
Išanalizuoti kaip krize paveikė į aprašomą įmonę.
Darbo metodai:
Literatūros ir kitų informacijos šaltinių analizė.
Rinkos stebėjimas, apklausos metodas.
Darbo priemonės – Microsoft Word, Autoroute. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-04-22
DalykasTransporto ir logistikos kursinis darbas
KategorijaTransportas ir logistika
TipasKursiniai darbai
Apimtis23 puslapiai 
Literatūros šaltiniai10 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis628.29 KB
Autoriustioma
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2009 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasJūratė Vaitekonienė
Švietimo institucijaKlaipėdos valstybinė kolegija
FakultetasTechnologijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Ferrochromo lydiniu pervezimas is Klaipedos i Bohumin [speros.lt].doc
 

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 23 puslapiai 
  • Klaipėdos valstybinė kolegija / 3 Klasė/kursas
  • Jūratė Vaitekonienė
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą