Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Transportas ir logistika>Jūrų laivyba: svarbiausioji transporto rūšis pasaulinėje prekyboje
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Jūrų laivyba: svarbiausioji transporto rūšis pasaulinėje prekyboje

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324
Aprašymas

Įvadas. Jūrų transportas. Jūrų transporto charakteristika. Krovinių gabenimo laivų tipai. Jūrų keliai. Vežimų jūrų transportu organizavimo formos. Krovinių gabenimas jūrų transportu. Konteinerių transportavimo galimybės. Jūrų transporto tarifai. Jūrų saugumas. NATO patirtis. NATO vaidmuo užtikrinant saugumą jūroje. Laivyba Europoje. Jūrų transportas mažina kelių apkrovimą. Disbalanso mažinimas. Rusijos uostas. Jūrų transporto raida Lietuvoje. Krovinių gabenta daugiau. Klaipėdos jūrų uoste krova išaugo 24 procentais. Keltų pranašumas. Krovinių transporto sistemos plėtros perspektyvos Klaipėdos uoste. Susisiekimo ministerijos uždaviniai. Transporto rūšių efektyvumo palyginimas. Išvados.

Ištrauka

Vandenynai ir jūros yra būtini gyvybės žemėje ištekliai. Jie vaidina pagrindinį vaidmenį mūsų ekonominiame, socialiniame ir kultūriniame gyvenime. Jie yra svarbus gerovės šaltinis su didelėmis vystymo galimybėmis. Norint išnaudoti visas šias galimybes, būtina užtikrinti tvarų jūrų aplinkos naudojimą.
Jūra yra pats geriausias iš visų susisiekimo kelių ir jūrų transportas yra reikšmingiausia tarpkontinentinės prekybos transporto rūšis, dažniausiai naudojama tolimiems maršrutams. Tai svarbi pasaulio transporto sistemos sudedamoji dalis. Be jos nefunkcionuotų pasaulio ūkis. Ryšiams tarpkontinentinių eksploatuojama labai daug jūrinių maršrutų, užtikrinanačių krovinių ir keleivių pristatymą į daugelį pasaulio šalių. Jūriniai laivai gali būti labai dideli, o tai visiškai išnaudojama masiškai vežant krovinius.
Geografiniu atžvilgiu Lietuva yra patogi tranzitiniams pervežimams. Lietuvą kertantys du tarptautiniai transporto koridoriai šiaurės-pietų kryptimi jungia Skandinavijos šalis su Vidurio Europa, o rytų-vakarų kryptimi Rytų šalis su Europa. Apie 70 procentų per Lietuvą transportuojamų krovinių - tranzitiniai. Didžioji dalis jų gabenama per Klaipėdos jūrų uostą, kuris yra pagrindinis I ir IXb koridoriaus multimodalinis transporto mazgas. Logistika yra palyginti nauja verslo rūšis, kuri Baltijos šalyse turi geras perspektyvas.
Šiame darbe mes išryškinsime jūrų laivybos pranašumus prieš kitas transporto rūšis, taip pat jas palyginsime. Kokių priemonių imasi Europos Sąjunga jūrų transporto plėtros klausimais, NATO – jūrų saugumo klausimais, kokios yra jūrų transporto perspektyvos. Aptarsime kaip visame pasaulyje ir Lietuvoje vystosi jūrų transportas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-04-21
DalykasTransporto ir logistikos kursinis darbas
KategorijaTransportas ir logistika
TipasKursiniai darbai
Apimtis23 puslapiai 
Literatūros šaltiniai9
Dydis54.09 KB
Autoriusjuzefka0
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2008 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasVasiliauskas
Švietimo institucijaTarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla
FakultetasVadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Juru laivyba svarbiausioji transporto rusis pasaulineje prekyboje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 23 puslapiai 
  • Tarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla / 2 Klasė/kursas
  • Vasiliauskas
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą