Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Transportas ir logistika>Tarpvalstybinė prekyba su Švedijos bankais
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Tarpvalstybinė prekyba su Švedijos bankais

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526
Aprašymas

Įvadas. Darbo tikslas: teoriniu ir praktiniu aspektais išnagrinėti tarpvalstybinę prekybą ir tarptautinį marketingą, atlikti tyrimą ir išsiaiškinti, kaip vartotojai reaguoja į Švedijos bankus ir importuojamus produktus. Teorinė dalis. Tarptautinių mainų augimas. Tarptautinis marketingas. Marketingo funkcijos. Marketingo sampratos modeliai. Tarptautinės prekybos samprata. Tarptautinės prekybos priežastys. Importo motyvai. Eksporto motyvai. Lietuvos tarptautinė prekyba. Tiriamoji dalis. Tiriamosios dalies metodika. Tiriamosios dalies analizė. Apklaustųjų amžius. Apklaustųjų išsilavinimas. Vartotojų nuomonė apie importuojamus produktus. Vartotojų nuomonė apie Švedijos bankų paslaugas. Vartotojų nuomonė apie mokesčių naudą. Vartotojų pasitikėjimas Švedijos bankais. Vartotojų lojalumas Švedijos bankams. Išvados. Priedai (3 psl.)

Ištrauka

Tarpvalstybinė prekyba tampa reikšminga jėga visame pasaulyje, tad tikimasi, kad ta jėga ir toliau augs (Ekonomistas 2007). Visų pirma, kai nauda yra didelė arba paslaugos yra neprieinamos šalyje, žmonės nedvejodami vyksta apsipirkti į užsienį. Pavyzdžiui, Europoje bendros valiutos įvedimas, rinkų harmonizavimas, ir neribotos kelionės į Europos Sąjungos šalis gyventojus paskatino apsipirkinėti užsienyje (Europos Sąjunga 2007).
Situacija rinkoje keičiasi labai greitai. Beveik kasdien atsiranda naujos realizacijos rinkos, plečiasi prekybos ryšiai, o informacija apie prekių platinimo priemones, jų realizacijos metodai keičiasi revoliuciniais tempais. Marketingas neabejotinai reaguoja į nuolat vykstančius pokyčius pasaulyje, nors jis kaip visada yra nukreiptas į potencialių vartotojų norų ir poreikių išsiaiškinimą, tikslinių rinkų nustatymą vėliau sukuriant jiems tam tikras prekes ir paslaugas, taip pat jų aptarnavimo priemonių kompleksą. Marketingas – tai filosofija, kuri telkia organizacijos pastangas. Svarbiausias marketingo tikslas yra užmegzti tvirtus ilgalaikius santykius su vartotojais ir patenkinti jų poreikius abipusiai naudingai. Šiuo metu marketingas plačiai taikomas visose pasaulio šalyse. Netgi tose šalyse, kur dar neseniai žodis "marketingas" skambėjo neįprastai, žymūs politiniai ir socialiniai pasikeitimai sudarė sąlygas marketingo koncepcijos taikymui. [Jadvyga Ramanauskienė ,,Marketingas: organizacijų marketingo strategijos ir modeliai", 2008, Vilnius]
Savo darbe mes atlikome tyrimą, apklausėme žmones ir sužinojome kaip jie reaguoja į tarpvalstybinę prekybą ir Švedijos bankus. Empirinis tyrimas yra susijęs su Lietuvos vartotojais, kurie turi sąskaitas Švedijos (Svedbank) bankuose ir reguliariai naudojasi šio banko paslaugomis.
Darbo tikslas: teoriniu ir praktiniu aspektais išnagrinėti tarpvalstybinę prekybą ir tarptautinį marketingą, atlikti tyrimą ir išsiaiškinti, kaip vartotojai reaguoja į švedijos bankus ir importuojamus produktus.
Darbo uždaviniai:
1. Teoriniu aspektu aptarti tarpvalstybinį marketingą.
2. Praktiniu aspektu išanalizuoti vartotojų nuomonę apie importuojamus produktus, apie Švedijos bankų paslaugas, kaip vartotojai supranta mokesčių naudą ir ar jie pasitiki Švedijos bankais.
Darbo metodai: Mokslinė literatūros analizė; anketos pagalba mes ištyrėme tarpvalstybinės prekybos sritį, naudodamos Lietuvos vartotojus, kurie turi banko sąskaitą Švedijos (Svedbank) banke arba naudojasi šio banko arba jo filialų paslaugomis. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-01-15
DalykasTransporto ir logistikos kursinis darbas
KategorijaTransportas ir logistika
TipasKursiniai darbai
Apimtis23 puslapiai 
Literatūros šaltiniai4 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis56.68 KB
Autoriusgerda
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2009 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasI. Beniušienė
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Tarpvalstybine prekyba su Svedijos bankais [speros.lt].doc
 

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 23 puslapiai 
  • Šiaulių Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • I. Beniušienė
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą