Įvadas. Bendroji dalis. Įmonės statusas. Įmonės serviso valdymo schema. Įmonės teikiamos paslaugos. Technologinis procesas įmonėje. Automobilio priėmimo organizavimas. Darbuotojo veiksmai. Diagnostikos darbai. Nuimtų nuo automobilio agregatų ir mechanizmų remontas. Automobilio gražinimas klientui. Materialinis – techninis tiekimas sandėliavimas. Detalių išrašymas iš sandėlio. Marketingo klausimai. Paslaugų vartotojai, paslaugos kaina ir jos nustatymas, reklama, klientų skatinimas. Darbų sauga. Individuali užduotis: "Automobilio el. dalies testavimas ir gedimų nustatymas". Parinkti diagnostinius prietaisus pagal jų paskirtį. Įvertinti diagnostinių priemonių galimybes pagal techninius parametrus. Analizuoti diagnostinius signalus prietaisų pagalba. Apibendrinti vidinės ir išorinės diagnostikos rezultatus. Antiblokavimo sistemų (ABS) sūkių jutiklis. Diagnostikos atlikimo pavyzdys. Keletas atliktų darbų. Signalizacijos montavimas. Išvados.