Logistikos kursinis darbas. Įvadas. Darbo tikslas – sudaryti plastikinių langų technologinį procesą. Logistika firmos veikloje. Logistinė produkto prigimtis. Užsakymo priėmimas ir informacinis aprūpinimas. Transporto reikšmė logistikos sistemai. Transporto rūšių charakterizavimas. Transporto priemonės parinkimo pagrindiniai kriterijai. Sandėlių reikšmė logistikos sistemai. Transportavimo sprendimų strategijos. Krovinio siuntėjo perspektyvos. Technologinė dalis. Plastikinių langų gabenimo technologinio proceso sudarymas. Technologinio proceso organizavimas. Produkto charakteristika. Užsakymo ciklo sudarymas. Transporto paslaugų charakterizavimas. Transportavimo sprendimas: automobilio parinkimas. Maršruto sudarymas. Dokumentai maršrutui. Sandėliavimo sistemos sudarymas. Išvados.
Transportas - viena iš didžiausių ir reikšmingiausių sparčiai Lietuvoje besivystančio ūkio sričių. Lietuvos vežėjai turi išmanyti ir taikyti transportą reguliuojančius nacionalinius bei tarptautinius teisės aktus bei teismų praktiką, kitus teisės šaltinius. Atsižvelgiant į jų specifiką bei reikšmę šalies ūkiui, transporto visuomeniniai santykiai yra reguliuojami ne tik dispozityvaus teisinio reguliavimo, bet ir imperatyvaus reguliavimo metodais.
Transportas skirstomas į tris kategorijas: oro (lėktuvai, oro balionai, sraigtasparniai), žemės (automobiliai, traukiniai) ir vandens (laivai, baržos). Taipogi transporto priemones skirstomos į dvi pagrindines dalis: motorines (automobiliai, traukiniai, laivai, lėktuvai) ir bemotores (dviračiai, buriniai laivai, sklandytuvai). Naudojantis naujausiais duomenimis, kelių transportu krovinių ir keleivių per metus yra pervežama daugiau, nei kitomis transporto rūšimis.
Transporto ir ryšių indėlis į šalies BVP Lietuvoje yra ketvirtas po pramonės, prekybos bei žemės ūkio ir sudaro 9,6 proc. (1998 m.). Kaimyninėse Latvijoje bei Estijoje transporto sektoriuje sukuriama virš 14 proc. BVP. Didžiąją dalį transporto sektoriuje sukurtos pridėtinės vertės sudaro pajamos iš tranzito. Lietuva yra tokioje pačioje geroje tranzitinėje padėtyje kaip ir šiaurinės kaimynės. Be to, Lietuvoje yra geresnės kokybės keliai, neužšąlantis jūrų uostas, geros transporto verslo tradicijos – puikus potencialas tranzitiniams pervežimams.
Vieni iš dažniausiai importuojamų krovinių į Lietuvą vienaip ar kitaip yra susiję su statybomis, tai – plytos, cementas, gipso plokštės, vidaus bei lauko apdailai skirtos medžiagos, taip pat langai, durys, vartai. Trumpai panagrinėjęs NT situaciją Lietuvoje radau daug prieštaringos informacijos: vieną dieną pateikiama informacija, kad butų ir namų kainos toliau kils, nes paskolos jau pasiekė 1 milijardą litų per mėnesį, o sekančią – kad kilti jau nėra kur, nes pasiekėme lubas ir su tokiais atlyginimais, tokių milžiniškų butų bei namų kainų vidutiniškai uždirbantys žmonės įsigyti negali, tačiau daug NT objektų jau pradėta statyti, todėl plastikinių langų poreikis kol kas išlieka toks pats didelis, kaip ir per "didįjį statybų bumą". Tai ir yra viena iš priežasčių kodėl pasirinkau gabenti plastikinius langus.
Darbo tikslas – sudaryti plastikinių langų technologinį procesą.
Darbo uždaviniai:
1. Sudaryti produkto charakteristiką.
2. Sudaryti tinkamą marštutą.
3. Parinkti transporto priemonę.
4. Sudaryti sandėlių sistemą. ...