Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Transportas ir logistika>Sraigtasparnio gabenimo technologinio proceso sudarymas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Sraigtasparnio gabenimo technologinio proceso sudarymas

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233
Aprašymas

Logistikos kursinis darbas. Įvadas. Darbo tikslas : sudaryti sraigtasparnio gabenimo technologinį procesą. Logistika firmos veikloje. Logistinė produkto prigimtis. Užsakymo priėmimas ir informacinis aprūpinimas. Transporto reikšmė logistikos sistemai. Transporto rūšių charakterizavimas. Transporto priemonės parinkimo pagrindiniai kriterijai. Sandėlių reikšmė logistikos sistemai. Transportavimo sprendimų strategijos. Krovinio siuntėjo perspektyvos. Technologinė dalis. Sraigtasparnio gabenimo technologinio proceso sudarymas. Technologinio proceso organizavimas. Produkto charakteristika. Sraigtasparnio pakrovimas bei tvirtinimas. Užsakymo ciklo sudarymas. Transporto paslaugų charakterizavimas. Transportavimo sprendimas: automobilio parinkimas. Maršruto sudarymas. Dokumentai maršrutui. Sandėliavimo sistemos sudarymas. Išvados. Priedai (3).

Ištrauka

Logistika, tai viena iš sričių, kurioje darbas niekada nenutrūksta. Logistikos tikslas - užtikrinti reikiamų produktų pristatyma į reikiamą vieta, o tai jai padeda padaryti transportas.
Transportas- (lot. transporto – pernešu, pervežu) ūkio šaka, apimanti krovinių ir keleivių gabenimą įvairiomis transporto priemonėmis. Transportui tenka svarbus vaidmuo kuriant materialines vertybes, racionaliai išdėstant respublikos teritorijoje gamybines jėgas, įsisavinant gamtos turtus, tenkinant gyventojų susisiekimo poreikius, keliant žmonių materialinio ir kultūrinio gyvenimo lygį, stiprinant gamybą. Transportas būtinas norint pervežti krovinius tarp įmonių, rajonų, šalių, taip pat įmonių viduje. Įvairiomis transporto priemonėmis prekės vežamos iš vienos firmos į kitą, iš vieno regiono į kitą ir pagaliau iš vienos šalies į kitą, kol pasiekia adresatą, todėl tarptautinių gabenimų apimtis ir jų reikšmė nuolatos auga. Esant transporto sutrikimams, sumažėja žmonių komunikacinės galimybės, patiriami ekonominiai nuostoliai pačiose įvairiausiose veiklos sferose. Kai transporto sistemos sutrikimai tampa nuolatiniais (pvz., grūstys miestuose, parkavimo vietų stoka), tai sudaro kliūtis racionaliam išteklių panaudojimui, mažina darbo pasidalinimą, neigiamai įtakoja aplinką, mažina žmonių ekonominę gerovę bei gyvenimo kokybę. Dalį susisiekimo poreikio, esant nepakankamiems transporto sistemos pajėgumams, gali kompensuoti elektroninės ryšio priemonės, tačiau ta dalis kol kas nedidelė.
ES politika transporto srityje nukreipta dviem pagrindinėmis kryptimis:
1. transporto sektoriaus liberalizavimas bei komercializavimas, t.y., valstybės monopolijų naikinimas, decentralizavimas, infrastruktūros valdymo atskyrimas nuo vežėjo, konkurencijos skatinimas, privatizavimas, kiekybinių apribojimų naikinimas.
2. transporto paslaugų saugumo bei kokybės gerinimas, poveikio gamtai mažinimas.
Šiems tikslams pasiekti pasitelkiamas transporto įmonių licencijavimas ir bendrų standartų nustatymas. Licencijavimas yra priemonė, kuria vykdomas kokybinis transporto verslo ribojimas: tiktai nustatytus kriterijus atitinkančios įmonės gauna leidimą užsiimti šiuo verslu. Šie kriterijai yra kvalifikacija, reputacija ir finansinis pajėgumas. Taip pat transporto priemonės turi atitikti techninius bei gamtosauginius standartus. Daugelis transporto įmonių užsiima paprastų, t.y. specialių reikalavimų neturinčių krovinių gabenimu. Daug sudėtingesnis yra negabaritinių, nestandartinių ir/ar sunkiasvorių krovinių gabenimas. Negabaritiniai, nestandartiniai ir/ar sunkiasvoriai kroviniai ir jų gabenimas,- kas tai yra?
Negabaritinis, ir/ar sunkiasvoris krovinys, - kaip jis apibrėžtas "Krovinių tarptautinių vežimų kelių transportu taisyklėse", - krovinys, kurio faktiški matmenys ar svoris didesni negu maksimalūs leidžiami dydžiai, nustatyti šalyse, per kurių teritorijas jis vežamas.
Dažniausiai tai būna statybų, žemės ūkio mechanizmai, pramonės šakose naudojami mechanizmai – staklės, įrengimai, laivybos, aviacijos mechanizmai, kateriai, jachtos, laivų dalys, lėktuvai, įvairios talpos, cisternos, rezervuarai, stambios metalo, gelžbetonio, medienos konstrukcijos ir t.t. Paprastai šių krovinių bent vienas matmuo arba/ir svoris viršija leistinus dydžius. Tada lieka dvi išeitys: išardyti krovinį iki leistinų dydžių ir transportuoti dalimis arba gabenti jį kaip negabaritinį krovinį. Tokiems kroviniams gabenti reikalingas specialus transportas, krovinių tvirtinimo įranga, negabaritinių krovinių gabenimo leidimai, dažnai net palyda. Ypač stambių matmenų kroviniams gabenti reikia sudaryti individualų maršrutą, kartais net išardyti kelio konstrukcijas, ženklus, šviesoforus, pakelti elektros, troleibusų linijas- iš to ir susideda negabaritinių krovinių gabenimas. Pasirinkau gabenti malūnsparnį, nes man įdomu išsamiai susipažinti su nestandartinių krovinių vežimo technologijomis, procesais bei ypatybėmis.

Darbo tikslas : sudayri sraigtaspanio gabenimo technologinį procesą.
Darbo uždaviniai:
1. Atlikti technologinio proceso organizavimą.
2. Sudaryti produkto charakteristiką.
3. Sudaryti užsakymo ciklą.
4. Sudaryti sandėliavimo sistemą. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-10-13
DalykasTransporto ir logistikos kursinis darbas
KategorijaTransportas ir logistika
TipasKursiniai darbai
Apimtis30 puslapių 
Literatūros šaltiniai10 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis918.35 KB
AutoriusAlvita
Viso autoriaus darbų10 darbų
Metai2008 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasJūratė Liebuvienė
Švietimo institucijaKlaipėdos valstybinė kolegija
FakultetasTechnologijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Sraigtasparnio gabenimo technologinio proceso sudarymas [speros.lt].doc
 

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 30 puslapių 
  • Klaipėdos valstybinė kolegija / 2 Klasė/kursas
  • Jūratė Liebuvienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą