Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Transportas ir logistika>Transporto įmonių valdymo organizavimas
   
   
   
-6
naudingas 0 / nenaudingas -6

Transporto įmonių valdymo organizavimas

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526
Aprašymas

Santrauka. Įvadas. Transporto įmonės idėja. Įmonės aprašymas. Aplinkos analizė. Įmonės nuosavybės forma. Įmonės sukūrimas. Įmonės steigimas. Įmonės įregistravimas. Įmonės misija. Planavimas. Strateginis planavimas. Taktinis planavimas. Organizacinė struktūra. Padalinių suskirstymas. Padalinių išaiškinimas ir jų funkcijos. Atsakomybės bei įgaliojimai. Motyvacinė sistema. Kokybės kontrolė. Marketingas. Įvaizdis. Reklama. Konkurencinė aplinka. Techninės veiklos organizavimas. Finansai. Išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

Per pastaruosius 3 – 4 metus, transporto sektorius Lietuvoje labai išsiplėtė. Statistikos duomenimis, daugiau nei per puse padaugėjo ekspedicinių transporto įmonių. Taip pat labai išplito ir pačių transporto įmonių pasiūla. Šiuo metu transporto rinka yra ne tik perpildyta, tačiau ir esanti ekonominė padėtis transporto rinkoje nėra palanki, o situacija tuo labiau nėra dėkinga, nei buvo prieš 3 – 4 metus. Dabar rinka yra nuosmukio laikotarpyje, o pagal visus ekonomikos dėsnius, po kiekvieno nuosmukio ateina pakilimas, kuris visada būna didesnis negu buvęs prieš tai. Vadovaudamiesi šia prielaida, pateikiamas mutimodalinių pervežimų transporto įmonės veiklos organizavimo projektas, kurį būtų galima realiai įgyvendinti tik po 4 – 5 metų, kai prognozuojamas krizės pasibaigimas, nes dabar to daryti papraščiausiai neapsimoka ir neverta.
Šiame darbe bus pateikta įvairių veiksnių analizė, kurie lemia įmonės įsitvirtinimą rinkoje, įmonės augimą, plėtimąsi ir sėkmingumą. Pateiktą įmonės organizavimo projektą galima suskirstyti į tris dalis. Pirmoji – tai bendra informacija, susijusi su nuosavybės forma, pagrindiniais steigimo žingsniais, įmonės aplinka, misija, įmonės planais (strateginiu, taktiniu). Antroji dalis apima įmonės vidų: organizacinę struktūrą, paskirstymo funkcijas, įgaliojimus ir atsakomybę, darbuotojų motyvacinę sistemą, marketingo ir konkurencijos sistemas, kokybės kontrolės mechanizmą ir techninės veiklos organizavimą. Trečioji projekto dalis apima visus finansinius planavimus, nes šioje vietoje visos vadovų idėjos turi būti protingai pasvertos, apgalvotos ir tiksliai apskaičiuotos, norint numatyti įmonės biudžetą pirmiesiems gyvavimo metams.
Teorijoje galima ir yra prirašyta įvairių organizacinių modelių, tačiau realybė dažniausiai labai skirasi nuo teorijos. Sukurtas ir aprašytas organizacinis planas yra grindžiamas ne teorinėmis, bet praktinėmis žiniomis, vadovaujantis jau sukaupta patirtimi ir įvairiais praktiniais pavyzdžiais. Projektas yra orientuotas į tokią rinką, kuri bus po Lietuvoje per artimiausius penkis metus.

Transportas pasaulio ekonomikoje užima labai svarbią rinkos dalį. Be transporto būtų neįmanomi prekių srautai ir mainai iš skirtingų pasaulio šalių. Didėjant žmonių poreikiams ir prekių srautu, per pastaruosius metus susikūrė labai daug ekspedicinių įmonių, kurios tėra tik tarpinikai tarp vežėjo ir kliento. Labai nedidelę dalį šioje srityje užima įmonės, turinčios savo transporto parką. Pradėjus sparčiai pristi ekspedicinėms įmonėms, neišvengiamai buvo dirbtinai sukurta krovinių rinka, kuri tikriesiems vežėjams siūlė tik pačias žemiausias krovinių kainas, nes ekspeditoriai, norėdami išgyventi, sumažina relią krovinio gabenimo kainą, skirtumą pasilikdami sau. Tai vienas iš aspektų, kodėl šiandieninė transporto rinkos situacija yra tokia kokia yra. Kyla klausimas, ar iš viso tada yra reikalingos ekspedicinės įmonės, nes vystantis transporto sektoriui, patys vežėjai, nors ir turedami nuosavą transporto parką, imasi ekspedijavimo, kaip papildomos veiklos.
Šis projektas yra skirtas būtent tokiai transporto įmonei, kuri turi ne tik savo nuosavą trasnporto parką, bet kartu ir ekspedijavimo skyrius. Norint sukurti tvirtą ir stabilią įmonę, butina turėti apgalvotą organizacinį planą, kuris aprėptų visus įmanomus aspektus ir atsakytų į visus galimus klausimus. Šis darbas, apima praktiškai visus šiuos aspektus. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-05-08
DalykasTransporto ir logistikos kursinis darbas
KategorijaTransportas ir logistika
TipasKursiniai darbai
Apimtis24 puslapiai 
Literatūros šaltiniai8 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis231.01 KB
AutoriusVilius
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasDr. Andrius Jaržemskis
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasTransporto inžinerijos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Transporto imoniu valdymo organizavimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

  • 2015-01-20 IP: 88.222.69.170
    gega77 sako

    nus irkau sita darba bet jo negavau tai kokie dar komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 24 puslapiai 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • Dr. Andrius Jaržemskis
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-6
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą