Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Transportas ir logistika>Keleivių vežimo technologinio proceso organizavimas Alytaus mieste maršrutu Nr. 10M
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Keleivių vežimo technologinio proceso organizavimas Alytaus mieste maršrutu Nr. 10M

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728
Aprašymas

Įvadas. Bendroji dalis. Bendros žinios apie įmonę. Įmonės keleivių gabenimo rodikliai. Reguliaraus maršruto atidarymo įstatyminė tvarka. Nagrinėjamo maršruto darbo rodikliai. Tiriamoji dalis. Keleivių maršrutų tinklas. Analizuojamo maršruto pristatymas. Keleivių srautų tyrimo metodai. Keleivių srautų korespondencijos maršrutams. Keleivių gabenimo paslaugų kiekybiniai rodikliai. Keleivių srautų netolygumo įvertinimas. Bilietų sistemos taikymas nagrinėjamame maršrute. Miesto transporto tarifai ir jų taikymas. Technologinė dalis. Techninių–eksploatacinių rodiklių duomenys. Keleivinio transporto darbo rodiklių apskaičiavimas. Organizacinė dalis. Vairuotojų skaičiaus nustatymas. Darbo ir poilsio režimo organizavimas vairuotojams. Eismo darbo grafikų ir tvarkaraščių sudarymas. Išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

Kursinis darbas "Keleivių vežimas reguliariaisiais maršrutais" suteikia galimybę pažvelgti iš arčiau į keleivių gabenimo organizavimo principus, įvertinant pasirinktą transporto techninę charakteristiką, keleivių maršrutų tinklą, korespondencijas, keleivių vežimo paslaugų kokybinius rodiklius. Kiekvienam studentui, studijuojančiam keleivių bei krovinių vežimą ypač svarbu tinkamai apskaičiuoti rodiklius tam, kad transporto priemonė būtų nominaliai išnaudojama.
Keleivių vežimo tarifai, pajamos už keleivių gabenimą maršrutuose apskaičiavimas, eismo grafikai, darbo ir poilsio organizavimas vairuotojams bei kiti labai svarbūs dalykai, susiję su organizacine bei ekonomine dalimi suteikia galimybę optimaliau įvertinti situaciją bei sudaryti prielaidas keleiviams gabenti greičiau, kokybiškiau ir pigiau. Visa tai yra ekonomiškai svarbu keleivių vežimui, kaip svarbiai kiekvienos šalies ūkio šakai, išgyvenančiai labai aktualų mūsų šaliai modernizavimosi etapą. Kaip ir kiekviena kita ūkio šaka, taip ir ši stipriai integruojasi pagal naujas taisykles. Tačiau didelę įtaką keleivių vežimo vystymuisi turi ir kitos sąlygos: konkurencija tarp valstybinių ir privačių vežimo bendrovių, valstybinė įtaka transporto augimui.
Tikslai
1. mokėti skaičiuoti autobusų techninius, eksploatacinius rodiklius;
2. mokėti atlikti keleivių srautų tyrimus;
3. teikti išvadas ir pasiūlymus.
Uždaviniai
1. susipažinti su įmonės Alytaus autobuso parko veikla;
2. susipažinti su įmonės darbo rodikliais;
3. nustatyti pajamas gautas už keleivių gabenimą; susipažinti su maršrutų korespondencijomis.

Veikla: autobusų stočių, autobusų parkų veikla, keleivių, krovinių ir siuntų vežimas sausumos transportu, transporto priemonių išnuomojimas, transporto priemonių techninė apžiūra ir remontas, kitų transporto priemonių teikimas, patalpų nuoma gamybinei ir komercinei veiklai.
Autobusų parkui taip pat priklauso J.Bivainio individuali įmonė. ( Įm.K. 249973980 ). Įmonė įsikūrusi Kalniškės g.54-23,Alytus. Įmonei vadovauja pats įmonės savininkas J.Bivainis, jis taip pat dirba vairuotoju. Su juo dar dirba vienas vairuotojas. Jie dirba vienas kitą pakeisdami slenkančiu grafiku. Įmonė įsikūrusi 1998.06.05. Šioje įmonėje yra 2 Ford markės mikroautobusai. Įmonės įstatinis kapitalas 10000 litų. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-12-09
DalykasTransporto ir logistikos kursinis darbas
KategorijaTransportas ir logistika
TipasKursiniai darbai
Apimtis26 puslapiai 
Literatūros šaltiniai6
Dydis73.88 KB
AutoriusLinass
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasAbramavicienė
Švietimo institucijaAlytaus kolegija
FakultetasTechnologijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Keleiviu vezimo technologinio proceso organizavimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 26 puslapiai 
  • Alytaus kolegija / 3 Klasė/kursas
  • Abramavicienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą