Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Transportas ir logistika>Įmonės logistinės veiklos analizė: UAB "VP Market"
   
   
   
1
naudingas +2 / nenaudingas -1

Įmonės logistinės veiklos analizė: UAB "VP Market"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627
Aprašymas

Įvadas. "VP Market" veiklos aprašymas ir informacinių šaltinių apžvalga. Logistinės veiklos metodologinė analizė. Logistikos produkto analizė. Užsakymų tvarkymo tobulinimas. Sandėliavimo sistemos svarba. UAB "VP Market" logistinės veiklos analizė. UAB "VP Market" logistinio produkto analizė. UAB "VP Market" užsakymų tvarkymo ciklas bei būdai. UAB "VP Market" sandėliavimo sistemos analizė. UAB "VP Market" logistikos planavimo analizė. Išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

Logistika yra palyginti nauja verslo šaka atsiradusi vadybos ir inžinerijos mokslų pagrindu.
Logistikos tikslas – paklausos tenkinimas. Logistika turi tiek taktinę, tiek strateginę kryptį. Pirma, logistika sprendžia fizinių srautų optimizavimo uždavinius, antra, logistikos veiksmai gali prisidėti prie įmonės konkurencinio pranašumo didinimo, kai kuriamas produkto laiko ir vietos naudingumas.
Logistika – praktinės ir mokslinės veiklos sritis, apimanti įvairius materialių srautų, ypač plataus vartojimo prekių, judėjimo, prekybinės veiklos organizacinių procesų klausimus. Didelę dalį visų prekybos sąnaudų sudaro logistinių operacijų išlaidos. Dėl to joms skiriamas vis didesnis dėmesys, nes čia yra šių ūkio šakų, atskirų įmonių efektyvios ir pelningos veiklos rezervai, konkurencijos sėkmė.
Augant gamybos bei prekybos lygiui ir Lietuvai jau integravusis į Europos Sąjungą vis sunkiau Lietuvos firmoms išlaikyti pelno lygį bei investicijų naudingumą. Produktų, gamybos išlaidos gali būti sumažintos integruojant tokias su logistika susijusias veiklos sritis, kaip transportavimas, sandėliavimas, atsargų valdymas, užsakymų tvarkymas, informacijos perdavimas, surinkimas ir apdorojimas bei gamybos planavimas ir pirkimas.

Darbo objektas: "VP Market" produktai ir logistika.
Darbo tikslas: išanalizuoti VP ,,Market" logistikos valdymą.
Darbo uždaviniai:
1. Pristatyti "VP Market" produktą.
2. Išanalizuoti "VP Market" užsakymų tvarkymą.
3. Išsiaiškinti "VP Market" produktų sandėliavimo sistemą.
4. Išanalizuoti UAB "VP Market" logistiką pagal valdymo funkcijas.
Metodai: mokslinės literatūros analizė, palyginimas, sisteminimas ir apibendrinimas.

Mano pasirinktoji įmonė – tai didžiulis maisto parduotuvių tinklas Lietuvoje bei Latvijoje.
UAB "VP Market" veikla mažmeninė ir didmeninė maisto produktų prekyba. Jų siūlomų prekių asortimentas labai platus. Prekių asortimentas formuojamas su įvairiais tiekėjais atsižvelgiant į prekių pasiūlą ir paklausą. Turima ir išimčių, t.y. pirvalomą atitinkamo tiekėjo asortimentą. Jeigu renkamės kažkokį tai Lietuvoje gerai žinomą ir pripažįstamą tiekėją, tai privalome turėti jo siūlomą asortimentą nors parduotuvė to ir nenorėtų.
UAB "VP Market" pagrindinis tikslas – patenkinti vartotojų norus ir pareikius pagal kiekvieno galimybes bei padaryti jį lojaliu savo parduotuvei. Šia linkme ir yra dirbama įmonėje. Organizacinė kultūra bei vidaus darbo tvarkos taisyklės vėl gi padeda siekti šio tikslo. Darbo funkcijų planavimas, organizavimas, kontrolė bei motyvavimas – tai pagrindinės valdymo funkcijos siekiant užsibrėžto pagrindinio įmonės tikslo. Efektyvi samdomų darbuotojų veikla pagrindinio tikslo link padeda įmonei siekti efektyvios bei pelningos veiklos.
Įmonės veiklos organizavimas: pagrindinis firmos centras yra Vilniuje bei Rygoje. Šiuose miestuose įsikūrę: prekybos: pirkimų – pardavimų, komercijos, kokybės, personalo, reklamos, logistikos departamentai. Centro žmonės rūpinasi visos įmonės efektyvia veikla. Formuoja asortimentą, vykdo užpirkimus, laboratorijose tiriama prekių kokybė, sisteminame personalo duomenys, vykdomos darbuotojų galutinio priėmimo ir atleidimo funkcijos, teikiami pranešimai Sodrai bei VMĮ buhalteriniais klausimais (visos ataskaitos: balansai ir t.t.), leidžiami nurodymai bei įsakymai, t.y. planuojama bei dalinai organizuojama visa įmonės veikla.
Beveik kiekviename Lietuvos mieste galime rasti "Saulutę" arba "Maximą". Remiantis centro įsakymais bei nurodymais vykdoma pati parduotuvės veikla. Atliekamos galutinės užduotys. Priimami darbuotojai, atidaroma parduotuvė ( suvežamos prekės, sustatomos bei užkraunamos lentynos), ji pradeda dirbti. Jos darbas organizuojamas taip, kad gauti kuo didesnę apyvartą nei buvo ankstesniais laikotarpiais. Planuojamos bei organizuojamos įvairios prekių bei jų kainų akcijos, t.y. rinkodaros komplekso dėka yra pritraukiamas pirkėjas (pirėjas vykdo galutinį pirkimą) ir stengiamasi, kad jis liktų patenkintas uždaręs parduotuvės duris. Tik patenkintas ir pasitenkinęs pirkėjas grįš į parduotuvę dar kartą. Kuo didesnis pirkėjų skaičius ir jo pirkinių krepšeli, tuo didesnė parduotuvės apyvarta bei jos pelnas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-11-07
DalykasTransporto ir logistikos kursinis darbas
KategorijaTransportas ir logistika
TipasKursiniai darbai
Apimtis25 puslapiai 
Literatūros šaltiniai17
Dydis47.71 KB
Autoriusjūratė
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasAnužienė
Švietimo institucijaKlaipėdos valstybinė kolegija
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word VP Market logistikos valdymas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 25 puslapiai 
  • Klaipėdos valstybinė kolegija / 2 Klasė/kursas
  • Anužienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+2
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą