Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Transportas ir logistika>Krovinių terminalo veiklos analizė: krovinių transportavimas UAB "Transekspedicija"
   
   
   
2
naudingas +2 / nenaudingas 0

Krovinių terminalo veiklos analizė: krovinių transportavimas UAB "Transekspedicija"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950515253545556575859606162636465666768
Aprašymas

Įvadas. Lietuvos kelių transporto esama padėtis. Kelių transporto perspektyvos. Terminalo paskirtis. Kelių transporto terminalai. Muitinės terminalo steigimas. Prekių sandėliavimas terminale. Krovinių išsaugojimas. Rinktinių krovinių transportavimo būdų privalumai ir trūkumai. Pristatymo sąlygos. Krovinių vežimo UAB "Transekspedicija" ūkinė ir finansinė analizė. Terminalo darbo analizė UAB "Transekspedicija". Parko struktūra. Vežamų krovinių rūšys ir struktūra. Krovinio siuntos nustatymas. Skyrių atsakomybė terminalo krovinių. Galimybė prekių saugojimo terminale. UAB "Transekspedicija" paslaugos už terminalą. UAB "Transekspedicija" terminalo veiklos tobulinimas. Galimybė pervežti krovinius iš vieno terminalo į kitą. Terminalo veiklos kompiuterizavimas. Terminalo panaudojimo efektyvumo didinimo krytis. Išankstinės dokumentacijos gavimas. Darbo apmokėjimo sistemos tobulinimas. Išvados ir pasiūlymai. Priedai (1).

Ištrauka

Krovinių transportavimas yra viena iš svarbiausių ekonominės ir socialinės infrastruktūros dalių, garantuojanti tarptautinės ir vidaus prekybos, turizmo plėtrą. Tai fizinis medžiagų ar prekių perkėlimas iš vieno geografinio taško į kitą.Lietuvos geografinė padėtis yra palanki tranzitui (šalies teritoriją kerta du pripažinti kontinentinės svarbos transporto koridoriai), gana neblogai išplėtotas transporto infrastruktūros tinklas, be to, Lietuva turi neužšąlantį jūrų uostą su šiuolaikiniu konteinerių terminalu. Transporto įmonės iš esmės sugebėjo pasinaudoti šiais privalumais, 2001 m. padidinusios paslaugų pardavimo apimtį.
Medžiagų ir prekių transportavimas per terminalus yra susijęs su papildomomis išlaidomis, kad padidina transportavimo, o tuo pačiu ir pačios prekės kainą. Dėl šios priežasties su terminalu funkcionavimu susijusios problemos įtakoja medžiagų ir prekių judėjimo racionalizavimą ir transporto priemonių parinkimą.
Terminalas turi savo apibrėžtą funkciją ir atlieka visą eilę funkcijų, susijusių su medžiagų ar prekių srautų apdorojimu, kaupimu ir paskirstymu tarp vartotojų.Terminale vykstantys veiksmai yra pakankamai sudėtingi, nes reikalauja visiško atsargų valdymo, krovinių apdorojimo ir fizinio paskirstymo funkcijų suderinimo.
Praktiškai kiekviename Lietuvos transporto įmonės terminale atliekama ne viena, o dažniausiai visos vežimo rūšys. Tai leidžia daug ekonomiškiau panaudoti automobilius, įrengimus ir personalą. Kartu keliami reikalavimai terminalų aikštelių projektams ir labiausiai tinkamų įrengimų parinkimui, priešingu atveju gali atsirasti nuostoliai dėl perpildymo ir dėl nepatogių įrengimų.
Pervežant tranzitinius krovinius, terminalai tarnauja kaip smulkių siuntų kaupimo punktai. Terminaluose krovinių smulkios partijos stambinamos. Į terminalą kroviniai dažniausiai atvežami mišriomis siuntomis, po to atskiros siuntos sugrupuojamos pagal tolimesnio eismo kryptis. Tik kruopščiai suprojektuotas ir įrengtas terminalas garantuoja greitą ir efektyvų darbą.
Siekdamos palaikyti gerus politinius ir ekonominius santykius su kaimininėmis šalimis,plėtojant krovinių vežimo tinklą,Lietuvos transporto įmonės steigia savo terminalus. Viena iš tokių stambių įmonių,kurį turi savo nuosavą terminalą, tai UAB "Transekspedicija".
UAB "Transekpedicija" buvo įsteigta 1990 m., įsikūrusi Vilniuje, Verkių g-vėje 36 (pridedama išsidėstymo schema, 1 priedas), palyginti per trumpą laikotarpį tapo viena iš didžiausių pervežimo ir ekspedicinių įmonių Lietuvoje su plačiai išvystyta savo industrine krovinių pervežimo struktūra.Tai privati įmonė, kurios kapitalas priklauso tik Lietuvos akcininkams.
Bendrovėje dirba 130 aukštos kvalifikacijos darbuotojų. Tai viena didžiausių transporto kompanijų Lietuvoje, vežanti mažus,dalinius ir didelius krovinius visų rūšių transportu į (iš) bet kurio Lietuvos, Baltijos šalių ar NVS miesto į (iš) bet kurį Europos ar pasaulio miestą, panaudojant nuosavą terminalą Vilniuje ir Hamburge. Beveik pusę visų teikiamų paslaugų sudaro mažų krovinių vežimas. Operatyviam ir kokybiškam klientų poreikių tenkinimui, vežant krovinius autotranspotu, atitinkamai pagal krovinių vežimo kryptis, yra įsteigti specializuoti skyriai – Vakarų skyrius,Didelių krovinių skyrius, Rytų skyrius, Skandinavijos skyrius, Distribucijos skyrius.Bendrovės metinė apyvarta sudaro 10 mln. USD.
UAB "Transekspedicija" specializuojasi vežti mažus rinktinius ir dalinius krovinius, kurie daugiausia keliauja iš Vakarų Europos ir Skandinavijos valstybių, taip pat Baltarusijos,Latvijos,Estijos iki savo terminalo Vilniuje. Čia rinktiniai kroviniai grupuojami pagal galutinio pristatymo kryptis ir, atlikus visus muitinės formalumus, išvežami į įvairius Rusijos,Baltarusijos bei Pabaltijo valstybių miestus. Pasitelkę geležinkelio transportą, UAB "Transekspedicija" gabena rinktinius krovinius nei į tolimiausius Sibiro bei Vidurinės Azijos miestus.
Savo terminale Vilniuje įmonė atlieka visas vežamų prekių muito importo-eksporto ir tranzito operacijas. Per mėnesį per Vilniaus terminalą pervežama daugiau kaip 700 importo-eksporto ir tranzitinių rinktinių iki 3 tonų krovinių siuntų, iš kurių beveik 50 % sudaro tranzitiniai kroviniai.
Įmonei besiplėčiantis krovinių pervežimuose, būtina plėsti terminalo paslaugų tinklą, užtikrinti,kad patalpinami į terminalą kroviniai,būtų tinkamai saugomi ir saugiai pristatyti klientams. Norint efektyviai panaudoti terminalą, reikia plėsti jo veiklą ir ją tobulinti.
Terminalai, į kuriuos kroviniai atvežami mišriomis siuntomis ir rūšiuojami, po to atskiromis siuntomis sujungiami pagal tolimesnio eismo kryptis, turi būti kruopščiai suprojektuoti ir įrengti,kad garantuotų greitą ir efektyvų darbą. Terminale būtina išskirti vietas krovinių rūšiavimui ir sandėliavimui, taip pat patogiam jų transportavimui terminalo teritorijoje.
Terminalo veiklos kompiuterizavimas yra vienas iš būdų, kuris padėtų operatyviai ir greitai gauti reikiamą informaciją apie saugomą krovinį terminale. Kiekvienas skyriaus darbuotojas turėtų galimybę gauti visą informaciją apie jam rūpimą krovinį, naudodamasis įdiegta kompiuterine programa.Dėl to paspartėtų krovinių komplektavimas , paskirstymas ir jų savalaikis pristatymas.
Kaip jau buvo minėta auksčiau, UAB "Transekspedicija" specializuojasi vežti mažus rinktinius ir dalinius krovinius, kurie keliauja iš Vakarų Europos ir Skandinavijos valstybių. Labai dažnai susidūriama su tokia problema, kaip išankstinių krovinio dokumentų nebuvimas.Dėl ko kyla sunkumų, nes neretai trūksta reikiamų leidimų kroviniui įvežti į kitą valstybę arba reikiamų duomenų apie krovinį, pildant dokumentus (TIR Carnet ir CMR).Iš anksto susisiekus su krovinio siuntėju arba gavėju,būtų galimybė kuo greičiau išspręsti visus neaiškumus,dar neatvykus kroviniui su originaliais dokumentais į terminalą.Todėl prelimenari infomacija apie krovinį ir išankstinis dokumentų gavimas, pagreitintų išvežimą iš terminalo. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-09-18
DalykasTransporto ir logistikos diplominis darbas
KategorijaTransportas ir logistika
TipasDiplominiai darbai
Apimtis65 puslapiai 
Literatūros šaltiniai11
Dydis2.75 MB
Autoriusreginamilos
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2002 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasProf. R. Palšaitis
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasTransporto inžinerijos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kroviniu terminalo veiklos analize kroviniu transportavimas Transekspedicija [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Diplominiai darbai
  • 65 puslapiai 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • Prof. R. Palšaitis
  • 2002 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+2
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą