Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Transportas ir logistika>Prekių stoties veiklos technologija
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Prekių stoties veiklos technologija

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950515253545556575859606162636465666768
Aprašymas

Įvadas. Informacijos šaltinių apžvalga. Analitinė dalis. Soties techninė ir eksploatacinė charakteristika. Stoties valdymas ir operatyvus darbo planavimas. Techninė dalis. Traukinių dokumentų skyriaus darbo organizavimas. Komercinės apžiūros punkto darbo organizavimas. Techninės vagonų priežiūros punkto darbo organizavimas. Darbo su prekiniais traukiniais ir vagonais technologija. Darbo su vietiniais vagonais ir krovimo darbo organizavimas. Eksploatacinė dalis. Stoties paros darbo grafinis planas. Stoties darbo rodiklių apskaičiavimas ir analizė. Ekonominė dalis. Eksploatacinių išlaidų nustatymas. Vieno apdorojamo stotyje vagono savikainos apskaičiavimas. Stoties darbo našumo apskaičiavimas. Darbų sauga ir sveikata bei aplinkosauga. Išvados ir rekomendacijos. Anotacija. Annotation.

Ištrauka

Geležinkeliai yra viena iš sausumos transporto šakų, galinti sėkmingai vežti didelius krovinių srautus dideliais nuotoliais. Taip pat ji ekonomiška, saugi ir ekologiškai švari transporto šaka. Geležinkelio transportu galima vežti labai įvairaus spektro krovinius: nuo smulkių supakuotų prekių iki biriųjų krovinių vežimo kroviniais vagonais arba skystųjų krovinių – cisternomis. Specialiai pagal krovinių saugumą ir prekinės būklės išlaikymą vežimo, krovos ir su ja susijusių procedūrų metu. Pervežimo kaina yra daug mažesnė nei vežant automobiliu. Visi šie privalumai geležinkelio transportą daro prioritetu gabenant krovinius sausuma daugelyje pasaulio regionų.
Mano diplominio darbo tema yra prekių stoties veiklos technologija. Šiame baigiamajame darbe yra išnagrinėtas prekinių vagonų perdirbimo tobulinimo klausimas, efektyvaus darbo aprūpinimas stotyje dirbant 3 manevriniams lokomotyvams, 2 iš jų dirba visą parą, o 3-čias nuo 7.00 val. iki 19.00 val., parengta aukščiausios klasės prekių stoties veiklos technologija, remiantis skaičiavimais ir atskirų stoties barų darbo technologija. Vadovaujantis darbo užduotimi, man reikia sukurti tokią veiklos technologiją, kuria vadovaujantis būtų kuo mažesnės vagonų prastovos, nenutrūkstamas ir savalaikis Klientų aptarnavimas stoties viešo naudojimo ir privažiuojamuosiuose keliuose, racionalus darbo našumas, užtikrinta darbuotojų sauga ir sveikata bei aplinkosauga. Šio darbo pagrindiniai tikslai siekti užtikrinti kuo mažesnį visų vagonų prastovėjimą stotyje, ypatingai kitoms šalims priklausančių vagonų, nes nuo laiko, praleisto kitoms šalims priklausančių vagonų, prastovėtų Lietuvos teritorijoje, priklauso ekonominis efektyvumas, atsižvelgiant į tai, kokie buvo panaudoti kaštai siekiant sumažinti vagonų prastovėjimą. Traukinių eismo organizavimo pagrindas yra eismo grafikas, apimantis visų geležinkelio padalinių darbą. Jo laikymasis yra vienas iš svarbiausių geležinkelio darbo kokybės rodiklių. Svarbiausia visų geležinkelio darbuotojų, kurių darbas susijęs su traukinių eismu, pareiga – laikytis traukinių eismo grafiko. Todėl šio darbo objektas yra traukinių eismo grafikas, kuriuo vadovaujamasi bus atliekamas tranzitinių traukinių be performavimo, su performavimu, perdavimo, rinktinių, išvežiojamųjų priėmimas, išleidimas, komercinė ir techninė apžiūra, sąstatų išformavimas ir suformavimas. Šis darbas skirtas visų prekių stoties padalinių darbuotojams vadovautis, organizuojant ar vykdant, pagal savo kompetenciją, užduotis, užtikrinančias sklandų ir saugų stoties darbą.

Pagrindiniai informacijos šaltiniai, kurie kaip atspara tapo rašomajam darbui tai Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro, AB "Lietuvos geležinkeliai" vadovybės patvirtinti nuostatai, taisyklės, instrukcijos ir norminiai dokumentai bei kiti geležinkelių transporto veiklą reglamentuojantys aktai, Lietuvos Respublikos geležinkelio transporto kodeksas, intranetas.
Techninio geležinkelių naudojimo nuostatai (ADV/001) – kaip informacijos šaltinis naudojama visa instrukcija. Techninio geležinkelių naudojimo nuostatai yra vienas pagrindinių informacijos šaltinių, kurių pagrindu buvo rašomas baigiamasis darbas. Tai dokumentas kuriuo privalo vadovautis ne tik visi darbuotojai geležinkelių sistemos, bet ir kitų įmonių, organizacijų, asociacijų ar bendrovių darbuotojai;
Geležinkelių eismo taisyklės (ADV/003) – kaip informacijos šaltinis pagrinde naudojami 3, 12, 14 skyriai. Geležinkelių eismo taisyklės yra pagrindinis dokumentas, kuriuo pagrindu yra organizuojamas traukinių eismas. Šiose taisyklėse numatomi visi su eismu susijusių darbuotojų veiksmai standartinėse situacijose, sutrikus normaliam signalizacijos ar ryšių veikimui, kitose nestandartinėse situacijose;
Krovinių vežimo geležinkelio transportu taisyklės (ADV/006) - kaip informacijos šaltinis pagrinde naudojami 4, 7, 9, 12 skyriai. Krovinių vežimo geležinkelio transportu taisyklės yra vienas iš pagrindinių dokumentų, kuriuo pagrindu yra organizuojamas saugus, savalaikis, efektingas krovinių vežimas geležinkelio transportu Lietuvos teritorijos ribose;
Geležinkelių signalizacijos taisyklės (ADV/002) – kaip informacijos šaltinis pagrinde naudojami 1 - 4 skyriai;
Vagonų tikrintojo instrukcija (V/66) - kaip informacijos šaltinis pagrinde naudojami 1, 3 - 4 , 7 skyriai;
Geležinkelio riedmenų stabdžių naudojimo taisyklės (R/86) - kaip informacijos šaltinis pagrinde naudojami 2, 5, 6 skyriai;
Vagonų stabdžių įrangos remonto instrukcija (V/63) - kaip informacijos šaltinis pagrinde naudojami 1 - 3 skyriai; ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-07-23
DalykasTransporto ir logistikos diplominis darbas
KategorijaTransportas ir logistika
TipasDiplominiai darbai
Apimtis64 puslapiai 
Literatūros šaltiniai24
Dydis95.35 KB
AutoriusArvydas
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2008 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasIrena Svilienė
Švietimo institucijaVilniaus technologijų ir dizaino kolegija
FakultetasP. Vileišio geležinkelio transporto fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Prekiu stoties veiklos technologija [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

  • 2014-10-05 IP: 78.56.15.220
    svetlanastesko sako

    darbas labai silpnas

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Diplominiai darbai
  • 64 puslapiai 
  • Vilniaus technologijų ir dizaino kolegija / 4 Klasė/kursas
  • Irena Svilienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą