Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Transportas ir logistika>Krovinio vežimo automobilių transportu organizavimas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Krovinio vežimo automobilių transportu organizavimas

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425
Aprašymas

Teorinė dalis. Įvadas. Strateginiai ribojimai transportui. Transporto efektyvumo didinimo kelių paieška. "Garantuoto pristatymo" koncepcija. Transporto rūšies parinkimas. Kelių transporto privalumai. Kelių transporto trūkumai. Maršruto parinkimas. Krovinio pakuotės pasirinkimas. Kroviniui vežti reikalingi dokumentai. Laiko sąnaudos maršrute. Vairuotojo darbo ir poilsio laikas. Išlaidos maršrute. Praktinė dalis. Transporto priemonės parinkimas. Vilkikas RENAULT MAGNUM AE500. Vilkiko specifikacija. Puspriekabė RENDERS. Puspriekabės specifikacija. Krovinio gabenimo maršrutas. Krovinio vežėjo darbotvarkė ir poilsio laikas. Maršruto ir vairuotojo poilsio laiko detalizavimas (į vieną pusę). Kuro sąnaudos ir kuro pilimosi vietos. Krovinio pakuotės aprašymas. Krovinio vežimo dokumentacija. Krovinio dokumentai. Transporto priemonės dokumentai. Vairuotojo dokumentai. Krovinio pristatymo laiko sąnaudos įmonei – krovinio vežėjai. Krovinio pristatymo kainos apskaičiavimas. Išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

Transportas yra gyvybiškai svarbus visuomenei. Jis formuoja erdvę ir mūsų erdvės sampratą, formuoja bei atspindi mūsų gyvenimo būdą ir mūsų kultūrą, prisideda prie ekonominio vystymosi, nes ekonomika priklauso nuo gero transporto. Visuomenės funkcionavimas, būtent pati jos prigimtis, labai priklauso nuo transporto kokybės ir planavimo.
Transportas – ūkio šaka, apimanti krovinių ir keleivių gabenimą įvairiomis transporto priemonėmis.
Transportas nesukuria naujų produktų, naujų prekių, o tik gabena produkciją. Transportas, gabendamas šią produkciją, atlieka gamybinį procesą – pakeičia šios produkcijos vietą, ją pristato vartotojui. Produkto gamyba tik tuomet galutinai baigta, kai produktas pristatytas į vartojimo vietą – vartoti arba toliau jį perdirbti. Transportas, gabendamas krovinius, toliau tęsia gamybos procesą cirkuliacijos srityje.
Transporte gamybos procesas ir produkcijos realizavimas susilieja į visumą. Todėl transporte neįmanoma kaupti transportinės produkcijos, čia turi būti papildomi pajėgumai, kad prireikus jis galėtų patenkinti staigiai padidėjusius pervežimų poreikius.
Krovinio pervežimo vertė pridedama prie krovinio gamybos vertės. Gabenant produkciją, susidaro transportinės sąnaudos, pakinta produkcijos vertė.
Respublikos ūkiui labai svarbu, kad krovinių pervežimas būtų kuo mažesnis, nes transportas naujos produkcijos nesukuria. Kartais pervežimai yra dideli dėl neracionalių gamybinių jėgų išdėstymo ir vystymo, dėl planavimo ir valdymo trūkumų. Todėl ypač svarbu gerinti gamybinių jėgų išdėstymą ir mažinti transporto išlaidas. O jos yra didelės.
Transportas – ūkio šaka, kurioje sutelkta daug pagrindinių fondų, kapitalinių įdėjimų ir darbo išteklių. Kapitaliniai įdėjimai transportui sukuria techninį – organizacinį anstatą, kuris leidžia normaliai vystytis ir funkcionuoti kitoms ūkio šakoms ir tuo pačiu sudaro sąlygas didėti bendram visos respublikos ekonomikos efektyvumui.
Šiuolaikinėje visuomenėje labai mažai žmogaus poreikių gali būti patenkinta be transporto, kuris naudojamas arba kroviniams pervežti į jų panaudojimo vietas, arba pervežti žmones į prekių ar paslaugų panaudojimo vietas.
Transportas yra ekonominės veiklos dalis, kuri susijusi su žmonių didėjančių poreikių tenkinimu, keičiantis prekių arba žmonių geografinei padėčiai. Jis gali pristatyti žaliavas į vietas, kur jas galima lengviau perdirbti, arba gatavus produktus pristatyti į punktus, kur vartotojai gali juos geriau panaudoti. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-12-03
DalykasTransporto ir logistikos kursinis darbas
KategorijaTransportas ir logistika
TipasKursiniai darbai
Apimtis24 puslapiai 
Literatūros šaltiniai5
Dydis105.26 KB
AutoriusErika
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2005 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Krovinio vezimo automobiliu transportu organizavimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 24 puslapiai 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą