Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Transportas ir logistika>Logistikos paslaugų nuomos strateginiai susivienijimai-aljansai
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Logistikos paslaugų nuomos strateginiai susivienijimai-aljansai

  
 
 
12345678
Aprašymas

Įvadas. Logistikos aptarnavimo paslaugų nuoma. Priežastys logistikos aptarnavimo paslaugų nuomai. Strateginių aljansų siekimas. Atvirkštinė paslaugų nuoma: nauja tendencija. Išvados.

Ištrauka

Šio straipsnio tikslas yra atsekti logistikos valdymo plėtrą, nuo pavaldžios veiklos produktą gaminančios esybės viduje, iki jo atlikimo atskiros esybės, kuri specializuojasi logistikos valdyme tokiomis sąlygomis, kai strateginis susivienijimas tarp kompanijų įtraukia dažnus rezultatus. Toliau šis straipsnis analizuoja rezultatus dviem požiūriais: (1) produktą gaminančios kompanijos (išsinuomojančios kompanijos), ir (2) kompanijos ar kompanijų, kurios įsipareigojo prisiimti logistikos valdymo atsakomybę, įskaitant trečiosios šalies logistikos (3ŠL, angl. - 3PL) tiekėjus. Straipsnis taip pat aptaria atvirkštinį procesą, tai yra, kai logistikos valdymas yra susigrąžinamas atgal į "vidų", kas retkarčiais atsitinka dėl įvairių priežasčių.
Visame straipsnyje yra laikoma, kad terminas "logistika" reiškia visas veikas, reikalingas pristatyti išbaigtą produktą jo galutiniams vartotojams, įskaitant prekių surašymą, sandėliavimą, transportavimą ir dokumentaciją (surašymo ataskaitos, krovinių važtaraščiai, sandėlio kvitai, akredityvai, muito ir mokesčių dokumentai ir katalogavimas, etc.).

Efektyvus logistikos valdymas yra gyvybiškai svarbus veiksnys vertinant kompanijos sėkmę. Viena iš jo funkcijų yra sukurti vientisą sistemą, kuri sudaro sąlygas pristatyti produktą į rinką kvalifikuotai ir mažiausiomis išlaidomis.
Kad susitelktų ties savo unikalia kompetencija ir išvengtų didelių investicijų, daugelis kompanijų naudojasi logistikos valdymo tiekėjų paslaugų nuoma, kurie, savo ruožtu, dažnai dar toliau nuomoja iš trečios šalies logistikos kompanijų (3ŠL). To rezultatai yra informacinių sistemų centralizacija, didesnis efektyvumas žemais kaštais ir pridėtinės vertės klientų aptarnavimas visoje globalioje tiekimo grandinėje. Visa tai tapo įmanoma elektroninio duomenų apsikeitimo (EDA, angl. - EDI) resursų dėka, kas įgalina logistikos informacijos centralizaciją, susijungimą ir paskirstymą. Rezultatas – sėkminga paslaugų nuoma ir trečios šalies logistikos valdymas šiais laikais tapo būdais susikurti konkurencinį pranašumą. Kai kurios organizacijos logistikos paslaugų nuomą ir 3ŠL valdymą įtraukė į savo korporatyvųjį planavimą kaip prioritetą. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-09-26
DalykasTransporto ir logistikos laboratorinis darbas
KategorijaTransportas ir logistika
TipasLaboratoriniai darbai
Apimtis6 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis39.07 KB
AutoriusViktorija
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2007 m
Klasė/kursas6
Mokytojas/DėstytojasDoc. P. Oržekauskas
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Logistikos paslaugu nuomos strateginiai susivienijimai aljansai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Laboratoriniai darbai
  • 6 puslapiai 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 6 Klasė/kursas
  • Doc. P. Oržekauskas
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą