Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Transportas ir logistika>Pasaulio avia trasos ir turistiškiausi oro uostai
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Pasaulio avia trasos ir turistiškiausi oro uostai

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930
Aprašymas

Įvadas. Pasaulio transportas. Oro transporto raida ir reikšmė. Oro transportui būdingiausi bruožai. Transportas ir aplinka. Oro transporto geografija. Tarptautinės transporto sistemos. Skrydžių trasos. Didžiausias oro uostas. Oro transportas Lietuvoje. Lietuvos Respublikos tarptautiniai oro uostai. Tarptautinis Vilniaus oro uostas. Tarptautinis Kauno oro uostas. Tarptautinis Šiaulių oro uostas. Tarptautinis Palangos oro uostas. Jungtinių Amerikos Valstijų (JAV) ir Europos oro transporto skirtumai. Daugiau nei milijonas keleivių per metus. Aukso amžius baigėsi. Didysis uodegų perdažymas. Kokybės čempionės – Azijos oro linijos. Kokybės lyderės žengė toliau.

Ištrauka

Šiais laikais galime naudotis įvairiausiomis oro linijomis visuose pasaulio kampeliuose. Yra iš ko rinktis. 0 pagal ką? Pirmiausia pagal tai, kur keliaujame. Konkreti bendrovė turi skraidinti ten, kur parūpo nuvykti. Paskui pagal tai, kaip suderinti skrydžiu laikai - ar ilgai reikės kiurksoti tarpiniame oro uoste. Ir aišku, patogumas. Nepamirškime ir punktualumo - pagal šį kriterijų įvairios oro linijos labai skiriasi. Kiekvienam rimtam keleiviui ne tas pats, kokiomis oro linijomis naudotis.
Tikslas: Palyginti Pasaulio bei Lietuvos oro uostus bei jų trasas.
Uždaviniai: Išanalizuoti ir aprašyti pasaulio trasas, oro uostus. Palyginti Lietuvos bei pasaulio oro uostų ir trasų skirtumus ir trūkumus.
Tai vėliausiai atsiradusi ir sparčiai besiplėtojanti transporto šaka. Oro transportui būdingi brangiausi krovos darbai, didelės gabenimo išlaidos, tačiau didžiausias jo pranašumas – greitis bei galimybė nuskraidinti keleivius ar krovinius į atokias vietas, kurių neįmanoma pasiekti jokiu kitu transportu.
Oro transportu daugiausiai gabenami greitai gendantys kroviniai, skubios siuntos, paštas. Sparčiai didėja skraidinamų keleivių skaičius. XX a. viduryje šiuo transportu naudojasi vidutiniškai 20 mln. keleivių per metus, o dabar – per 4 mlrd. Nors jis brangus, pasaulyje beveik neliko regionų, kuriuose nebūtų plėtojamas. Ekonomiškai stipriose ir didelėse šalyse susiformavo tankus oro linijų tinklas. Šalių naudojimosi šia transporto šaka skirtumai dar didesni nei naudojimosi sausumos transportu (1 pav.).
Oro transportas labai naudingas didelę teritoriją turinčioms šalims (JAV, Rusija, Brazilija), jis nepakeičiamas tokiose vietose, kuriuose žemės paviršius nepalankus sausumos keliams tiesti (tundra, taiga, dykuma, jūros), kai prireikia skubios pagalbos po stichinių nelaimių (žemės drebėjimai, ugnikalnių išsiveržimas), karinių konfliktų zonose. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-09-26
DalykasTransporto ir logistikos kursinis darbas
KategorijaTransportas ir logistika
TipasKursiniai darbai
Apimtis22 puslapiai 
Literatūros šaltiniai10
KalbaAnglų kalba
Dydis581.76 KB
Autoriusmistera
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaTarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla
FakultetasVadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Pasaulio avia trasos ir turistiskiausi oro uostai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 22 puslapiai 
  • Tarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla / 2 Klasė/kursas
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą