Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Transportas ir logistika>Krovinio gabenimo būdo ir optimalaus maršruto iš Lietuvos Kauno miesto į Prancūzijos Liono miestą parinkimas
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Krovinio gabenimo būdo ir optimalaus maršruto iš Lietuvos Kauno miesto į Prancūzijos Liono miestą parinkimas

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829
Aprašymas

Projekto tikslas ir bendrieji uždaviniai. I maršrutas: Kaunas - Klaipėda – Kiel – Lyon. Krovinio pristatymo tinklinio grafiko sudarymas. Krovinio transportavimo multimodaliniu būdu sąnaudos. Transporto priemonės amortizacija. Atlyginimas vairuotojui. Dienpinigiai. Mobilaus ryšio telefonas. Draudimas. Kelių mokestis. Kuro kaina. Laivo bilieto kaina. Sąmata. II maršrutas: Kaunas – Warsaw – Wroclaw - Stuttgart– Lyon. Krovinio vežimo atstumas, pervažiuojant atskiras šalis. Krovinio pristatymo tinklinio grafiko sudarymas. Krovinio gabenimo kelių transportu sąnaudos. Transporto priemonės amortizacija. Atlyginimas vairuotojui. Dienpinigiai. Mobilaus ryšio telefonas. Draudimas. Kelių mokestis. Kuro kaina. Sąmata. Kelių transportavimo ir multimodalinio transportavimo palyginimas. Priedai (2).

Ištrauka

Situacijos apibūdinimas. UAB "Mediena", kurios pagrindinė produkcija yra džiovinti obliuoti gaminiai iš eglės ir pušies, turi pristatyti obliuotas pušies lentas, kurių bendras svoris 20 736 kg (34,56 m3) statybos darbų įmonei INSA "Boulet" Lione 2006 m. gegužės 18 d.
Projekto tikslas – parinkti tinkamą transporto rūšį ir sudaryti optimalų gabenimo maršrutą iš įmonės "Mediena" produkcijos sandėlių Kaune iki gavėjo INSA "Boulet" sandėlių Lione.
Bendrieji uždaviniai:
2.7. Parinkti optimalų maršrutą, transporto rūšį;
2.8. Paruošti krovinio pristatymo tinklinį grafiką
2.9. Paruošti muitinės procedūras ir dokumentus;
2.10. Paruošti krovinio pristatymo sąmatą.
Krovinio charakteristikos pateikiamos 1 lentelėje.

Žinant krovinio charakteristikas, galime apibūdinti įmanomus krovinio transportavimo būdus ir transportavimo maršrutą. Sudaroma transporto sistema nagrinėjama techniniu ir ekonominiu aspektais. Tiriant transporto sistemą techniniu atžvilgiu įvertinamas pakrovimo – iškrovimo, pervežimo (jūra, keliais) technikos lankstumą bei našumą.
Tiriant transporto sistemą ekonominiu aspektu, reikia atsižvelgti į pervežimo kainą, pervežimo laiką, krovinio saugumą, krovinio kiekį ir rūšį, pervežimų periodiškumą ir pan.
Dažniausiai naudojami šie transportavimo būdai ir įvairios jų kombinacijos:
o jūrų transportas;
o oro transportas;
o kelių transportas;
o geležinkelio transportas;
o kombinuotas krovinių transportavimas.
Įvertinus atskiras transporto rūšis pagal planuojamo vežti krovinio charakteristikas galime atmesti oro transportą dėl:
o didelių transportavimo tarifų ir mažos keliamosios galios;
o būtinos transporto grandinės, nes oro transportas neteikia gabenimo paslaugos nuo durų iki durų.
Geležinkelio transportas šiuo atveju nėra tinkamas nes:
o Tiek gavėjas, tiek siuntėjas neturi geležinkelio bėgių atšakų iki savo sandėlių, todėl susidaro papildomų transportavimo ir perkrovimo išlaidų;
o Krovinys yra per mažas lyginant su geležinkelio transporto krova, dėl to labai padidėtų transportavimo kaštai;
o Nevienodas Lietuvos ir Europos geležinkelių bėgių plotis, todėl Lenkijoje krovinį reikėtų perkrauti. Susidarytų papildomi perkrovimo kaštai.
o Kol geležinkelio stotyse suformuojami ir performuojami traukinių sąstatai ir surenkami vagonai konkrečios krypties sąstatui, sugaištama laiko. Didėja gabenimo trukmė ir kaštai, be to atsiranda galimybė vogti prekes iš vagonų. Vagonų saugojimas pareiklauja papildomų išlaidų;
o Reikia papildomo įpakavimo, o tai padidina krovinio gabenimo išlaidas.
Išvardintos priežastys gabenant krovinį oro arba geležinkelio transportu nulemtų labai didelę krovinio gabenimo kainą, dėl to krovinio transportavimas iš Lietuvos į Prancūziją taptų neracionalus.
Įvertinus automobilių transporto privalumus ir trūkumas, prieita prie išvados, kad projekte numatyto krovinio gabenimui šios rūšies transportas yra tinkamiausias, nes:
o Krovinys gabenamas palyginti dideliu greičiu;
o Krovinio pristatymas "nuo durų iki durų" nereikalauja papildomo prekių perkrovimo;
o Galima išvengti prekių sugadinimo priderinant važiavimo greitį prie kelio sąlygų;
o Automobilyje prekės yra nuolat prižiūrimos vairuotojo ar ekspeditoriaus, todėl užtikrinamas jų gabenimo saugumas, išskyrus atviro plėšimo atvejus;
o Krovinio bendras svoris neviršija sunkvežimio keliamosios galios, be to toks svoris leidžia optimaliai išnaudoti vilkiko įkrovimą.
Jūrų transportas gali būti tinkamas kombinuojant su automobilių transportu, gabenant krovinį iki Klaipėdos uosto, tada jūrų transportu iki Kylio ir iki Liono – vėl kelių transportu. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-06-14
DalykasTransporto ir logistikos kursinis darbas
KategorijaTransportas ir logistika
TipasKursiniai darbai
Apimtis25 puslapiai 
Literatūros šaltiniai6
Dydis258.96 KB
Autoriuskaramelboy
Viso autoriaus darbų20 darbų
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Krovinio gabenimo budo ir optimalaus marsruto parinkimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 25 puslapiai 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą