Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Transportas ir logistika>Krovinio gabenimo būdo ir optimalaus maršruto iš Lietuvos X miesto į Danijos Y miestą parinkimas
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Krovinio gabenimo būdo ir optimalaus maršruto iš Lietuvos X miesto į Danijos Y miestą parinkimas

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223
Aprašymas

Modulio tarptautinė logistika kursinis darbas. Įvadas. Tarptautinio krovinio gabenimo procedūros. Veiklos licencijavimas. Krovinio tipo nustatymas. Transportavimo rūšies pasirinkimas. Transporto rūšies parinkimas. Muitinės procedūros ir dokumentacija. Maršrutų parinkimas. Pirmojo maršruto analizė. Antrojo maršruto analizė. Maršrutų palyginimas. Atgalinio maršruto sąmata. Išvados. Priedas (1).

Ištrauka

Lietuvai įstojus į Europos Sąjungą, dar labiau suaktyvėjo komerciniai mūsų šalies verslininkų ir užsienio partnerių ryšiai. Augant gamybai ir plečiantis komerciniams ryšiams, kiekvieno šalies rinka pasidaro per ankšta.
Įvairiomis transporto priemonėmis kroviniai vežami iš vienos firmos į kitą, iš vieno regiono į kitą, iš vienos šalies į kitą, kol pasiekia adresatą, todėl tarptautinių gabenimų reikšmė nuolat auga.
Krovinių vežimas – tai daugybė operacijų, kurios atliekamos nuo produkcijos pagaminimo iki jos pateikimo vartotojams. Šias operacijas sudaro medžiagų ir gaminių vežimas, maršruto parinkimas, eismo grafikų sudarymas, tinkamiausio transportavimo būdo parinkimas, transporto priemonių techninis aptarnavimas ir daugelis kitų.
Transportavimo operacijų tikslas – panaikinti teritorinį skirtumą tarp gamintojo ir vartotojo bei užtikrinti, kad kroviniai būtų saugiai ir laiku pristatyti į vartojimo vietas.
Šio logistikos kursinio darbo tikslas yra atlikti šią užduotį:
Transporto grupė "DOBILAS" turi pristatyti trikotažinius marškinius (1000 pakuočių) iš Lietuvos Kauno miesto drabužių siūvimo įmonės "Dobilas"į parduotuvę Danijoje, Alborg mieste 2005 m. gegužės mėnesio 14 dieną ir iš Alborg miesto į Kauną pargabenti megztininių ir nertinių medžiagų siuntą (200 ritinių) gegužės 20 dienai į įmonės "Utenos trikotažas" sandėlį esantį Kaune.
Darbe analizuojamos krovinio tipas, nustatomas tinkamiausias transportavimo būdas, parenkamas efektyviausias transportas, tara, aptariama dokumentacija ir palyginus dvi tinkamiausias krovinio gabenimo alternatyvas parenkama ekonomiškiausia.
Aiškinamajame tekste yra naudojamos 5 lentelės ir 3 paveikslai. Darbo apimtis yra 20 lapų.
Pirmas krovinio gabenimo tarptautiniai maršrutais etapas – veiklos licenzijavimas. Kelių transporto licenzijavimo pagrindinės taisyklės, reikalavimai ir normos yra nurodytos Lietuvos Respublikos kelių transporto kodekse. Licenzija vežti krovinius tarptautiniais maršrutais leidžia vežti krovinius kertant LR sieną krovininėms transporto priemonėms, kurių keliamoji galia, įskaitant priekabą, didesnė kaip 3,5 tonos arba bendroji masė, įskaitant priekabą, didesnė kaip 6 tonos. Transporto priemonėms, kurių keliamoji galia, įskaitant priekabą, ne didesnė kaip 3,5 tonos arba bendroji masė, įskaitant priekabą, ne didesnė kaip 6 tonos, licenzijų nereikia. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-05-21
DalykasTransporto ir logistikos kursinis darbas
KategorijaTransportas ir logistika
TipasKursiniai darbai
Apimtis21 puslapis 
Literatūros šaltiniai12 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis919.29 KB
AutoriusEgis
Viso autoriaus darbų16 darbų
Metai2005 m
Klasė/kursas4
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word optimalaus marsruto parinkimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 21 puslapis 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą