Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Transportas ir logistika>Tarptautiniais maršrutais gabenamiems kroviniams įtakojančių aplinkos veiksnių tyrimas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Tarptautiniais maršrutais gabenamiems kroviniams įtakojančių aplinkos veiksnių tyrimas

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940
Aprašymas

Įvadas. Tyrimo objektas ir problemos aptarimas. Literatūros analizė. Globalizacijos įtaka logistikos centrų formavimuisi. Regioninių makrologistinių sistemų formavimosi priežastys. Regioninių logistikos centrų funkcijos, organizacinės valdymo struktūros ir modeliavimo kriterijai. Vakarų Europoje veikiančių logistikos centrų pavyzdžiai. Lietuvos teritoriją kertančių transporto koridorių analizė. I koridorius. IX koridorius. Kauno regiono transporto sistemos apžvalga. Geležinkeliai. Oro transportas. Vandens transportas. Kelių transportas. Išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

Atkūrus Lietuvos nepriklausomybę , per paskutinius metus nacionalinės transporto institucijos ėmė iš esmės kurti transporto sistemos Lietuvoje pagrindus bei patrauklias transporto veiklos sąlygas. Šis procesas apėmė teisinės sistemos sukūrimą, jos derinimą su tarptautiniai teisės dokumentais , taip pat kelių, geležinkelio, vandens ir oro transporto paslaugas bei visos šalies infrastruktūrą. Minėtu laikotarpiu Lietuvos transporto politikos kūrėjai daugiausiai dėmesio skyrė transporto paslaugų integracijai į tarptautinę rinką ir Lietuvos geležinkelių bei kelių prijungimui prie europinių sistemų. Pagrindinės transporto sistemos kryptys yra nustatytos Nacionalinėje transporto veiklos programoje.
Plėtodama ir reformuodama transporto sistemą pagal nacionalinius poreikius, Lietuva remiasi taip pat bendraisiais Europos transporto plėtros tikslais ir gairėmis. Šie tikslai buvo apibrėžti, o vėliau pataisyti visos Europos transporto konferencijose, Europos Sąjungos Komisijoje ir Jungtinių Tautų ekonominėje komisijoje.
Išsivysčiusiose valstybėse, taip pat ir planinio ūkio šalyse yra įprasta išlaikyti stabilų santykį tarp BVP ir transporto poreikių, nors šis ryšys pasireiškia labai skirtinguose veiklos lygmenyse. Nors įvairių šalies ūkio sektorių rodikliai gali skirtis, būtų keista, jei pagrindinio ūkio sektoriaus verslo veikla iš esmės skirtųsi nuo bendrosios ūkinės veiklos vystymosi tendencijų. Nepaisant to, tranzitinių vežimų apimtys yra geografinės ir politinės įtakos funkcija, kuri nėra susijusi su šalies BVP. Lietuvos transporto panaudojimo rodikliai yra pakankamai aukšti. Iš dalies tai buvo pasiekta tranzitiniais vežimais.
Pagrindinius Lietuvos Respublikos tikslus transporto sektoriuje LR Vyriausybė pateikia transporto plėtros programos reglamente. Šis strateginis dokumentas apibrėžia pagrindinius valstybės vidaus ir tarptautinės transporto politikos aspektus, kuriuos galima būtų apibūdinti taip:
• Lietuvos nacionalinės transporto sistemos integracija į Europos Sąjungos transporto tinklus ir tarptautinę transporto rinką, išlaikant palankią Lietuvos geopolitinę padėtį ir siekiant sustiprinti tarptautinius ekonominius santykius;
• Pagrindinių transporto teisės aktų bei reglamentų pritaikymas prie Europos Sąjungos teisinės sistemos ir transporto sistemoje taikomų standartų;
• Siekiant priartėti prie Europinio lygmens, valstybė padeda užtikrinti stabilų transporto infrastruktūros strateginių objektų funkcionavimą, taip pat jų rekonstrukciją ir modernizavimą; be to, valstybė turi rūpintis reikalingomis investicijomis, pritraukti investicines lėšas ir tarptautinių finansinių institucijų. ;
• Valstybinės monopolijos panaikinimas ir logistines paslaugas teikiančio transporto sektoriaus privatizavimas bei privačių investicijų skatinimas plėtojant logistikos centrus.
Šiandieninė situacija yra labai palanki tranzitinės šalies strateginiam tikslui įgyvendinti, t.y. funkcionuoti kaip tarpinė grandis pagrindiniuose transporto koridoriuose. Minėta situacija taip pat palanki ir santykiams tarp Rytų ir Vakarų Europos šalių stiprinti prekybos ir turizmo srityse. Pagrindinis tikslas yra plėsti transeuropinius tinklus bei sukurti savą transporto infrastruktūrą, atitinkančią techninius Vakarų standartus. Tai sudarytų sąlygas sukurti efektyvią, saugią ir aplinkai palankią krovinių vežimo ir paslaugų sistemą, apimančią visas transporto rūšis. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-04-23
DalykasTransporto ir logistikos kursinis darbas
KategorijaTransportas ir logistika
TipasKursiniai darbai
Apimtis39 puslapiai 
Literatūros šaltiniai41 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis1.23 MB
AutoriusMilda
Viso autoriaus darbų20 darbų
Metai2006 m
Klasė/kursas4
Failo pavadinimasMicrosoft Word Tarptautiniais marsrutais gabenamiems kroviniams itakojanciu aplinkos veiksniu tyrimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą