Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Transportas ir logistika>Krovinių gabenimo vandens transportu būklės Lietuvoje vertinimas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Krovinių gabenimo vandens transportu būklės Lietuvoje vertinimas

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132
Aprašymas

Įvadas. Krovinių gabenimo vandens transportu teoriniai aspektai. Vandens transporto rūšys. Gabenimo technikos tipai ir taktika. Gabenimo technika. Tarifai. Kombinavimas - terminalai. Krovinių gabenimo vandens transportu aplinkos analizė. Klaipėdos uosto veiklos analizė. Krovinių transportavimo aplinkos analizė. Klaipėdos uosto veikla. Krovinių gabenimo rinkliavos. Trumpųjų nuotolių laivyba. Kaimyninių šalių uostų veiklos analizė. Bendradarbiavimo su užsienio šalimis galimybės ir tendencijos. Europos Sąjungos (ES) reikalavimai krovinių gabenimui. Krovinių gabenimo vandens transportu tendencijos ir perspektyvos. Išvados.

Ištrauka

Temos aktualumas. Visais pasaulinės civilizacijos kūrimosi etapais transportas vaidino didžiulį vaidmenį visuomenės socialinei-ekonominei raidai. Didžiausių tuometinių pasaulio valstybių - Senojo Egipto, Persijos, Bizantijos, Didžiosios Ispanijos Karalystės ir Britanijos formavimosi procesą lydėjo transporto plėtra, kuri lėmė šių valstybių ne vien ūkio vientisumą, bet ir teritorinę jų vienybę. Trans¬porto organizavimą kiekvienoje šių valstybių sąlygojo gamybos proceso ypa¬tybės, gamtos sąlygų savitumas ir istorinis techninių transporto priemonių kūrimo nuoseklumas.
Išskirtinę reikšmę tuo metu turėjo vežimo vidaus vandenimis ir jūrų ke¬liais atpiginimas. Jūrų transportas pagreitino visų pirma tų šalių, kurios turė¬jo patogią geografinę padėtį ir radosi prie pagrindinių jūrų kelių (Anglijos, Ispanijos, Prancūzijos ir kitų Vakarų Europos šalių) socialinį-ekonominį vys¬tymąsi. Suaktyvėjusi šiose šalyse prekyba pagreitino pramonės plėtrą, dėl ko sparčiai pakilo ekonominis jų lygis.
Pirmieji XIX a. pramonės revoliucijos rezultatai susiję su naujų rūšių varik¬lių panaudojimu transporte. Dyzelinio variklio ir turbinos panaudojimas van¬dens transporte užbaigė burinių laivų epochą. Atsirado mechanizuotas greitaei¬gis jūrų transportas, patikimai susiejęs visą pasaulį į bendrą ekonominę sistemą.
Vieno šimto kvadratinių kilometrų plote dabar pasaulyje yra 0,9 km gele¬žinkelių, 10,2 km automobilių kelių, 0,4 km vidinių vandens kelių ir 0,3 km vamzdynų. Suprantama, kad atskirose pasaulio šalyse ir regionuose šis kelių ir vamzdynų tinklas išsidėstęs labai nevienodai.
Tyrimo metodai: mokslinės literatūros analizė, statistinių duomenų analizė, grafinio modeliavimo metodai.
Tyrimo tikslas. Sužinoti vandens transporto teorinius aspektus bei išanalizuoti krovinių gabenimo vandens transportu situaciją Lietuvoje ir už jos ribų.
Tyrimo uždaviniai:
1. Susipažinti su vandens transporto struktūra;
2. Išanalizuoti Klaipėdos uosto veiklą;
3. Apžvelgti kaimyninių uostų veiklą bei bendradarbiavimo galimybes;
4. Aptarti ES reikalavimus krovinių gabenimui;
5. Ištirti krovinių gabenimo tendencijas ir perspektyvas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-04-23
DalykasTransporto ir logistikos kursinis darbas
KategorijaTransportas ir logistika
TipasKursiniai darbai
Apimtis30 puslapių 
Literatūros šaltiniai13 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis135.44 KB
AutoriusMilda
Viso autoriaus darbų20 darbų
Metai2006 m
Klasė/kursas4
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kroviniu gabenimo vandens transportu bukles Lietuvoje vertinimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą