Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Transportas ir logistika>Vežimų technologija
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Vežimų technologija

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839
Aprašymas

Santrauka. Įvadas. Uždaviniai. Vežamo krovinio charakteristika. Trumpai apie paroc. Informacijos šaltinių analizė. Tarptautiniai krovinių gabenimai kelių transportu. Krovinių klasifikacija. Riedmenų eismo maršrutai. Krovinių pervežimo veiklos teisinis reguliavimas. Kelių transporto kodeksas. CMR konvencija. AETR darbo tvarkos taisyklės. Akmens vatos vežimo kelių transportu maršrutų optimizavimas. Krovinio tipo nustatymas. Krovinio pakavimas. Transporto priemonės parinkimas. Maršrutų sudarymas. Maršrutas kelių transportu. Šalių apibūdinimas. Vokietija. Darbo laikas, krovininis transportas. Eismo apribojimai (2006), krovininis transportas. Leidimų sistema, krovininis transportas. Muitinės formalumai, krovininis transportas. Rinkliavos/kelių naudotojų mokesčiai, krovininis transportas. Automatinis kelių mokesčio apskaičiavimas. Mokesčio apskaičiavimas įvedant duomenis internetu. Mokesčio apskaičiavimas ir mokėjimas rankiniu būdu. Kelių mokesčio dydis. Kenksmingų medžiagų klasė. Mokesčių tarifai. Mokėjimo būdai registruotiems ir neregistruotiems vartotojams. Kontrolė. Žieminė įranga. Sunkiasvoriai ir negabaritiniai kroviniai. Maksimalūs leistini svoriai ir matmenys, krovininis transportas. Maksimalūs leistini svoriai ir matmenys, krovininis transportas. Lenkija. Eismo apribojimai (2006), krovininis transportas. Leidimų sistema, krovininis transportas. Rinkliavos/kelių naudotojų mokesčiai, krovininis transportas. Žiemos reikalavimai. Sunkiasvoriai ir negabaritiniai kroviniai. Maksimalūs leistini svoriai ir matmenys, krovininis transportas. Specialios taisyklės. Sąmatų sudarymas. Sąmatos sudarymas kelių transportu.

Ištrauka

Didžiulę reikšmę ekonominiame procese turi Transportas, transportavimas - žmonių ar prekių perkėlimas iš vienos vietos į kitą. Žodis kilęs iš lotyniškų žodžių trans (per, skersai) ir portare (nešti, gabenti).Transporto poreikis - Susisiekimo poreikis yra vienas iš svarbesniųjų poreikių tiek asmens, tiek įmonės gyvenime. Transporto paslaugų vartotojai faktiškai yra visi žmonės bei visų rūšių verslai. Esant transporto sutrikimams, sumažėja žmonių komunikacinės galimybės, patiriami ekonominiai nuostoliai pačiose įvairiausiose veiklos sferose. Kai transporto sistemos sutrikimai tampa nuolatiniais (pvz., grūstys miestuose, parkavimo vietų stoka), tai sudaro kliūtis racionaliam išteklių panaudojimui, mažina darbo pasidalinimą, neigiamai įtakoja aplinką, mažina žmonių ekonominę gerovę bei gyvenimo kokybę. Dalį susisiekimo poreikio, esant nepakankamiems transporto sistemos pajėgumams, gali kompensuoti elektroninės ryšio priemonės, tačiau ta dalis kol kas nedidelė. Taigi, sėkmingas transporto sistemos funkcionavimas yra būtinas sparčiai ekonomikos raidai bei žmonių gerovei.Lyginant pervežimą automobiliais su kitomis transporto rūšimis, galime teigti jog šis transportas yra saugesnis ir patikimesnis. Transportas viena iš pagrindinių gamybos šakų.Norint geriau organizuoti transportavimo procesą, reikia turėti pakankamai transporto priemonių.Geras transportas, taip pat pastovių jo įrenginių išvystymas yra lemiantis technologinis ir ekonominis veiksnys diegiant naujas įmones.Konkurencinį transporto augimą atskirose regionuose ir šalyse nulėmė pradinis transporto išvystymas, kuris artino realizacijos rinką, leido kooperuoti gamybą darbo pasidalijimo pagrindu, taip pat didino produkcijos išleidimą darbo našumo didėjimo ir savikainos mažinimo sąskaitą tolimesniems regionams. Plečiantis statybinių medžiagų įmonėms, taip pat didėjant jų skaičiui, daugėja ir įmonių, kurios pervežinėja statybines medžiagas. Kad išsilaikyti rinkoje ir toliau sėkmingai plėsti savo veiklą reikia racionaliai apskaičiuoti maršrutus, naudoti naujausias technologijas. Šiuo metu supaprastėjo muitinių formalumai, todėl statybinių medžiagų vežimai į kitas šalis daugėja. Šiuo metu Lietuvoje klęsti mažmeninė prekyba statybinėmis medžiagomis. Prekyba statybinėmis mdžiaomis užima gana didelę rinkos dalį, kasmet daugėja parduotuvių, taigi ir akmens vata yra paklausi prekė tarp statybininkų ir imonių. Šiltinti akmens vata – ilgalaikis sprendimas. Akmens vatapasižymi ne tik puikiomis šiluminėmis savybėmis, bet ir gerai slopina garsą įvairiose pastatų konstrukcijose, yra ilgaamžė, nedegi, nesensta, laidi vandens garams bei visą pastato eksploatavimo laiką išlieka stabilių matmenų ir nereikalauja jokios papildomos priežiūros. Pagrindinė šiltinimo medžiaga yra Paroc vata "UNS 37"
Darbo tikslas – atlikti ir apibendrinti vatos vežimo kelių transportu maršrutų optimizavimo galimybes. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-01-23
DalykasTransporto ir logistikos kursinis darbas
KategorijaTransportas ir logistika
TipasKursiniai darbai
Apimtis38 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis220.42 KB
AutoriusMarius
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2007 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaŠiaulių valstybinė kolegija
FakultetasVerslo ir technologijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Vezimu technologija [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

  • 2012-04-10 IP: 78.158.25.204
    daina318 sako

    seip tai neblogas tik kad be pabaigos

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 38 puslapiai 
  • Šiaulių valstybinė kolegija / 2 Klasė/kursas
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą