Išplėstinė paieška
 
 
 
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Logistika (31)

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930
Aprašymas

Bendrai apie aptarnavimą. Aptarnavimo apibrėžimai. Aptarnavimo elementai. Priešsandoris. Sandoris. Posandoris. Klientų išsaugojimas ir pritraukimas. Produkto aplinka. Klientų išlaikymas. Klientų logistinio aptarnavimo poreikių nustatymas. Klientų aptarnavimas. Aptarnavimo elementų pirmenybiškumas. Išorinis logistinio aptarnavimo patikrinimas. Vidinis logistinio aptarnavimo patikrinimas. Galimi sprendimai. Konkurencinės padėties matrica. Veiklos įvertinimo matrica. Klientų aptarnavimo išlaidų ir pelno analizė. Klientų aptarnavimo strategijos formavimas. Klientų aptarnavimo standartų tobulinimas. Klientų aptarnavimo problemos ir jų šalinimo kryptys. Logistinis bendradarbiavimas. Logistinio bendradarbiavimo paslaugos. Logistikos paslaugų teikėjo pasirinkimas. Strateginės logistinio bendradarbiavimo galimybės. Reikalavimai paslaugų teikėjams. Logistinių paslaugų plėtojimo galimybės. Logistikos paslaugų teikėjų tipai. Sandėliavimo paslaugos. Informacinės paslaugos.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-12-31
DalykasTransporto ir logistikos konspektas
KategorijaTransportas ir logistika
TipasKonspektai
Apimtis29 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis112.8 KB
Autoriusrasa
Viso autoriaus darbų12 darbų
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word 3 [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Konspektai
  • 29 puslapiai 
  • Vilniaus Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą