Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Transportas ir logistika>Smulkių parduotuvių logistika
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Smulkių parduotuvių logistika

  
 
 
123456789101112131415161718192021
Aprašymas

Įvadas. Įmonės charakteristika. Prekybos logistikos samprata. Prekybos logistikos prekių judėjimo sistema, jos svarbiausi etapai. Parduotuvių logistikos ypatumai. Prekių paruošimo pardavimui pagrindinės operacijos. Išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

Logistika – praktinės ir mokslinės veiklos sritis, apimanti įvairius materialių srautų, ypač plataus vartojimo prekių, judėjimo, prekybinės veiklos organizacinių procesų klausimus. Apie ketvirtadalį visų prekybos sąnaudų sudaro logistinių operacijų išlaidos. Dėl to joms skiriamas vis didesnis dėmesys, nes čia glūdi šios ūkio šakos, atskirų įmonių efektyvios ir pelningos veiklos rezervai, konkurencijos sėkmė.
Logistika yra dviejų ir daugiau veiklų tarpusavio sąveika, kurių tikslai yra žaliavų, materialinių resursų ir produkcijos planavimas, gamyba, kontrolė ir efektyvaus judėjimo iš gamybos taško į vartojimo tašką užtikrinimas.
Logistikos nagrinėjimas šiame darbe vykdomas dviem aspektais: teoriniu ir praktiniu. Praktiniam nagrinėjimui pasirinkta individuali T. Židžiūno įmonė, įsikūrusi Vilniaus mieste. Ji pasirinkta visų pirma dėl tos priežasties, kad prekiauja tiek maisto, tiek ne maisto prekėmis, todėl analizė parduotuvės logistikos aspektu šiuo atveju darosi objektyvesnė.
Šio darbo tikslas – išnagrinėti parduotuvių logistikos ypatumus.
Darbo objektas – smulkių parduotuvių logistika.
Uždaviniai:
• Išnagrinėti logistikos ir prekybos logistikos sampratą;
• Aptarti prekybos logistikos prekių judėjimo sistemą ir jos svarbiausius etapus;
• Išnagrinėti parduotuvių logistikos proceso sudedamąsias dalis;
• Išnagrinėti prekių paruošimo pardavimui pagrindines operacijas;
• Pateikti smulkios parduotuvės (T. Židžiūno individualios įmonės) logistikos esminius aspektus.
Praktinė darbo dalis derinama kartu su teorija, kuri pateikiama lygiagrečiai su analizuojamais teoriniais faktais. Darbe iš esmės remtasi tokiais autoriais, kaip V. Čaplikas (1997), A. Garalis (2004, 2005), R. Minalga (2001), R. Palšaitis (2005) ir kitais.

Prekybos įmonę galima apibūdinti, kaip ūkinį subjektą, kuris savo vardu, savo sąskaita ir rizika perka prekes tam, kad jas pardavus gautų pelną. Būtent toks ir yra T. Židžiūno individualios (personalinės) įmonės, įsikūrusios Vilniaus mieste, tikslas – gauti pelną. Gauto pelno dydžiui turėti įtakos gali ir tai, kokį įmonės tipą pasirinko savininkas.
A. Pajuodis (1995) savo leidinyje teigia, kad "bet kurioje ekonomiškai išsivysčiusioje šalyje pasitaikančios prekybos įmonių tipus galima sujungti į tokias grupes:
• mišrių prekių parduotuvės;
• specializuotos parduotuvės;
• universalinės parduotuvės ir prekybos namai;
• supermarketai ir kitos savitarnos principu dirbančios didelės parduotuvės;
• pigesnių prekių parduotuvės;
• siunčiamosios prekybos įmonės;
• kilnojamosios prekybos įmonės;
• filialinės įmonės." (Pajuodis A., 1995, p. 7)
T. Židžiūno prekybos įmonės tipas priklauso pirmai skirstymo kategorijai, t.y. mišrių prekių parduotuvėms. Nagrinėjamos individualios įmonės pagrindinė veikla – mažmeninė prekyba kasdieninės paklausos maisto prekėmis. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-09-27
DalykasTransporto ir logistikos referatas
KategorijaTransportas ir logistika
TipasReferatai
Apimtis19 puslapių 
Literatūros šaltiniai12 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis77.46 KB
Autoriuspovilas
Viso autoriaus darbų8 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasVytautas Drungilas
Švietimo institucijaKlaipėdos valstybinė kolegija
FakultetasVerslo fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Smulkiu parduotuviu logistika [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 19 puslapių 
  • Klaipėdos valstybinė kolegija / 4 Klasė/kursas
  • Vytautas Drungilas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą