Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Transportas ir logistika>Leidimų rūšys ir jų naudojimas transporto įmonėje vežant krovinius tarptautiniais maršrutais
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Leidimų rūšys ir jų naudojimas transporto įmonėje vežant krovinius tarptautiniais maršrutais

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637
Aprašymas

Įvadas. Diplominio darbo tikslas. Darbo uždaviniai. Analitinė dalis. Individualios įmonės analizė. Įmonės charakteristika. Įmonės transporto priemonių parkas. Krovinių srautų ir maršrutų apžvalga. Paslaugos technologija. Pagrindiniai paslaugų klientai. Personalo poreikis ir jo planavimas. Įmonės finansinės veiklos rodikliai. IĮ SWOT analizė. Projektinė dalis. Leidimų rūšys ir jų naudojimas IĮ vežant krovinius tarptautiniais maršrutais. Krovinių gabenimo maršruto Lietuva-Rusija analizė. Transporto priemonės parinkimas maršrutui. Maršruto technologinio proceso ypatumai. Krovinio ir transporto priemonės dokumentai. Vežėjo atsakomybė. Leidimų sistema. Maršruto Lietuva-Rusija ekonominė analizė. Išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

Per pastaruosius pora dešimtmečių Europos Sąjunga priėmė eilę standartų kelių transporto srityje. Nuo 1993-iųjų metų buvo panaikintos kvotos teikiant tarptautinio transporto paslaugas visoje ES teritorijoje. Tai pat buvo priimtos priemonės dėl nacionalinių rinkų atvėrimo nenuolatiniams gyventojams, kas trukdė baigti formuoti vidaus rinką, ir tik 1998 metais buvo baigtas visiškas ES kabotažo harmonizavimas. ES valstybių vežėjai krovinių gabenimui į ES nepriklausančias šalis privalo turėti tarptautinių sutarčių pagrindu išduotus dvišalius ar ETMK leidimus. ES teisė nereglamentuoja šių leidimų skirstymo ir panaudojimo taisyklių – tai nacionalinių vyriausybių prerogatyva.Todėl dar tebegalioja leidimų sistema į Rytų Europos (Rusija, Baltarusija ir kt.) valstybes ir trečiąsias šalis.
Diplominio darbo tikslas – išanalizuoti leidimų rūšis, išdavimo tvarką vežant krovinius tarptautiniu maršrutu.
Darbo uždaviniai:
1. Atlikti individualios įmonės veiklos analizę;
2. Įvertinti tarptautinio krovinių vežimo ypatumus;
3. Išanalizuoti leidimų sistemą;
4. Pateikti išvadas ir pasiūlymus.


iindividuali įmonė (Vytauto g. 22, LT – 16371 Alytus), įsteigta ir veikia vadovaudamasi Lietuvos Respublikos įmonių įstatymu bei kitais Lietuvos Respublikoje galiojančiais norminiais aktais.
Savo verslą įmonė pradėjo labai neseniai, nes ji įsikūrė tik 1999 metais.
iindividualioje transporto paslaugų įmonėje dirba 12 darbuotojų. Didesnę dalį šių darbuotojų sudaro vairuotojai, o likusioji dalis - administracijos darbuotojai: savininkas, direktorė, buhalterė, sandėlininkas.


Įmonės valdymo organas yra jos savininkas. Įmonės administracijos vadovė yra direktorė, kuri priimta pagal darbo sutartį.
Už įmonės finansinę atskaitomybę atsakinga buhalterė, kuri taip pat dirba pagal darbo sutartį.
Įmonės klientai daugiausiai yra juridiniai asmenys, tačiau retkarčiais įmonė sulaukia užsakymų ir iš fizinių asmenų.
Įmonės nuosavybės teisė priklauso vienam asmeniui, pradėjusiam biznį savo vardu ir savo turtu. Jis yra fizinis asmuo, todėl už savo veiksmus atsako visu savo turtu.
Įmonė turi ūkinį, komercinį, finansinį, organizacinį bei teisinį savarankiškumą. IĮ turi savo sąskaitas bankuose, antspaudą.
Individuali įmonė užsiima krovinių vežimu kelių transportu Lietuvos ribose ir tarptautiniais maršrutais.
Individuali transporto paslaugų įmonė veikia tobulos konkurencijos rinkoje, nes yra žinoma, kad Lietuvoje ir už jos ribų veikia daugybė įmonių, užsiimančių analogiška veikla, t.y. užsiimančių krovinių gabenimu. Todėl, tarp tas pačias paslaugas siūlančių ir teikiančių įmonių vyksta konkurencija, siekiant gauti kuo didesnį pelną.
Siūlomos paslaugos (krovinių gabenimas) yra homogeninės (vienarūšės). Vartotojų požiūriu, šios įmonės siūlomos paslaugos yra tokios pat arba labai panašios siūlomoms kitų tokia pačia veikla užsiimančių įmonių paslaugoms.
IĮ taipogi teikia išsamią informaciją. Tai reiškia, kad kiekviena įmonė ir kiekvienas vartotojas yra gerai informuoti apie teikiamų paslaugų kainas, krovinių pristatymo kokybę ir kitus būtinus dalykus.
Nors ši įmonė yra įsikūrusi ir nedideliame mieste, tačiau ir čia konkurentų netrūksta. Alytuje veikia daug krovinių gabenimo įmonių, viena didesnių konkuruojančių įmonių yra UAB ,,Transvirta". Konkurencija sukelia nepatogumų, nes vartotojas gali rinktis vieną iš kelių tas pačias paslaugas siūlančių įmonių, todėl, priklausomai nuo to, kurią įmonę pasirinks vartotojas, vienai ar kitai įmonei tai atneš nuostolių.
Jei vartotojas verčiau renkasi jūsų konkurentų paslaugas, yra būtina išsiaiškinti tokio pasirinkimo priežastis: gal vartotojas liko nepatenkintas paslaugų kokybe, grubiu bendravimu ir pan., todėl individuali įmonė, siekdama pritraukti vartotojus, stengiasi kuo mandagiau ir maloniau bendrauti su savo klientais, stengiasi atsakyti į vartotojui iškilusius klausimus, susijusius su krovinio gabenimu, pristatymu ir pan.
Krovinių gabenimu užsiimančioms įmonėms, tarp jų ir mano nagrinėjamai, yra būtina stebėti šalyje esančią ekonominę bei politinę situaciją, nes ekonominiai ar politiniai nuosmukiai gali pakenkti įmonei, t.y. esant pinigų stygiui, vartotojų skaičius gali sumažėti, o tai įmonei atneštų nuostolių. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-06-19
DalykasTransporto ir logistikos diplominis darbas
KategorijaTransportas ir logistika
TipasDiplominiai darbai
Apimtis37 puslapiai 
Literatūros šaltiniai10
Dydis117.47 KB
AutoriusElena
Viso autoriaus darbų6 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas0
Švietimo institucijaAlytaus kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Leidimu rusys ir ju naudojimas transporto imoneje vezant krovinius tarptautiniais marsrutais [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą