Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Transportas ir logistika>Marketingo logistika
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo logistika

  
 
 
12345678910111213141516
Aprašymas

Marketingo logistikos samprata. Marketingo logistikos subsistemos. Sandėlių sistema. Atsargų sudarymo sistema. Prekių gabenimo sistema. Prekių laikymo sistema. Informacijos sistema. Marketingo logistikos funkcijos, tikslai, uždaviniai. Marketingo logistikos funkcijos, strategija, tikslai ir uždaviniai. Marketingo logistikos valdymas. Trumpa UAB "Agava" apžvalga. Marketingo logistiką įtakojantys veiksniai. Išoriniai veiksniai. Vidiniai veiksniai. Išvados.

Ištrauka

Didėjanti logistikos, kaip marketingo priemonės, reikšmė privertė daugelį rinkos dalyvių integruoti pardavimų, marketingo ir logistikos funkcijas. Progresyviose kompanijose unifikuotos pardavimų komandos, gamyba, logistika, informacinės sistemos, marketingo personalas yra integruoti į logistikos programą tam, kad geriau atitikti kliento poreikius. Taip, komunikuojant su vartotoju, randami individualūs vartotojui logistinių problemų sprendimai.
Mūsų darbo tikslai yra susipažinti su marketingo logistika, jos funkcijomis, tikslais, uždaviniais. Išanalizuoti mūsų pasirinktą įmonę UAB "Agava", jos marketingo logistikai įtaką darančius veiksnius: išorinius ir vidinius. Tirsime, kokią įtaką marketingo logistikos sistemai turi UAB "Agava" finansiniai pajėgumai.

Po to, kai paskirstymo kanalas pasirinktas, kai nustatytas jo gylis, paskirstymo sistemos plotis ir kanalo dalyvių bendradarbiavimo formos, reikia spręsti, kaip fiziškai pateikti prekes vartotojui arba tarpiniam paskirstymo kanalo dalyviui. Fizinio prekių judėjimo būtinumas kyla dėl to, kad tarp gamybos ir vartojimo yra vietos, laiko ir kiekio neatitikimas. Vartotojas ar pirkėjas preke gali disponuoti tik įveikus šį neatitikimą. Jei pagaminta prekė nepasiekia vartotojo, tai visi kiti marketingo veiksmai apskritai netenka prasmės.
Fiziniam prekių judėjimui apibūdinti pastaruoju metu verslo teorijoje ir praktikoje vis dažniau vartojamas iš karinės srities atėjęs terminas "logistika".
Marketingo logistika apima tik dalį verslo logistikos: prekių judėjimą nuo gamintojo iki jų vartojimo ar pirkimo vietos.
Logistikos kaip marketingo įrankio reikšmė ilgai nebuvo reikiamai įvertinta. Laikytasi požiūrio, kad fizinis prekių pateikimas yra tik pagalbinė funkcija vykdant kitais marketingo veiksmais gautus prekių užsakymus, kad jo vaidmuo marketinge pasyvus. Vėliau buvo įsitikinta, kad sudarius vartotojui laiko ir vietos atžvilgiu palankesnes prekių įsigijimo galimybes, galima tikėtis didesnės sėkmės parduodant savo prekes. Ypač tai būdinga vartojimo prekių rinkai, kurioje vienos paskirties prekės kainomis ir kokybe dažnai yra panašios ir gali viena kitą pakeisti. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-05-02
DalykasTransporto ir logistikos referatas
KategorijaTransportas ir logistika
TipasReferatai
Apimtis15 puslapių 
Literatūros šaltiniai8
Dydis89.14 KB
AutoriusMartas
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2004 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasIndrė Jucaitytė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word marketingo logistika [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 15 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • Indrė Jucaitytė
  • 2004 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą