Logistikos paslaugos

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.4
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Logistikos paslaugos ir jų lygis. Klientų aptarnavimas. Klientų aptarnavimo elementai. Priešsandoriniai elementai. Sandorio elementai. Posandoriniai elementai. Logistinio aptarnavimo poveikis klientui. Klientų logistinio aptarnavimo poreikių nustatymas. Klientų aptarnavimo problemos ir jų šalinimo kryptys. Užsakymai. Užsakymo ciklas. Užsakymų tvarkymo sistema. Naujausių informacinių technologijų taikymas. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

14 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 28.03 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą