Išplėstinė paieška
 
 
 
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Logistika (12)

  
 
 
1234567891011121314151617
Aprašymas

Įvadas. Prekybos logistikos organizaciniai elementai, jų charakteristikos. Kasdienės paklausos prekės logistinė grandinė. Klientų aptarnavimo strategija. Klientų aptarnavimo standartai. Klientų aptarnavimo elementai. Klientų aptarnavimo problemos. Klientų aptarnavimo gerinimas. Klientų aptarnavimo patikrinimas. Išorinis. Vidinis. Klientų aptarnavimo sprendimų nustatymas. Logistinio aptarnavimo poveikis klientui. Išvados.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-04-14
DalykasTransporto ir logistikos namų darbas
KategorijaTransportas ir logistika
TipasNamų darbai
Apimtis16 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis23.32 KB
AutoriusAusra
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Failo pavadinimasMicrosoft Word logist_ [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą