Logistika (12)

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.8
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Prekybos logistikos organizaciniai elementai, jų charakteristikos. Kasdienės paklausos prekės logistinė grandinė. Klientų aptarnavimo strategija. Klientų aptarnavimo standartai. Klientų aptarnavimo elementai. Klientų aptarnavimo problemos. Klientų aptarnavimo gerinimas. Klientų aptarnavimo patikrinimas. Išorinis. Vidinis. Klientų aptarnavimo sprendimų nustatymas. Logistinio aptarnavimo poveikis klientui. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Namų darbai
Kategorija:
Apimtis:

16 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Failo tipas:

Microsoft Word 23.32 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą