Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Transportas ir logistika>Krovinio vežimo organizavimas
   
   
   
-2
naudingas +1 / nenaudingas -3

Krovinio vežimo organizavimas

  
 
 
12345678910111213141516
Aprašymas

Teorinė – metodinė dalis. Krovinio gabenimo maršrutų parinkimas. Darbo laiko sąnaudos. Bendras krovinio pristatymo laikas. Bendra krovinio pristatymo kaina. Praktinė dalis. Transporto priemonės parinkimas. Pagrindinio ir alternatyvaus maršruto parinkimas. Bendro krovinio pristatymo laiko pagrindiniame ir alternatyviame maršrute apskaičiavimas. Galimų reisų bei reikiamų transporto priemonių skaičiaus nustatymas. Bendra krovinio pristatymo kaina pagrindiniame ir alternatyviame maršrute. Palyginamųjų kaštų analizė maršrutuose. Išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

Mūsų kursinio projekto darbo tikslas buvo suorganizuoti tarptautinį krovinių pervežimą dviem maršrutais, atlikti tyrimus ir skaičiavimus, iš kurių būtų pagrįstai matoma, kuris maršrutas yra optimalesnis.
Kursinį projektą atlikome pagal šias sąlygas ir užduotis:
Kursinio projekto darbo sąlygos:
Krovinio siuntėjas (miestas) – Klaipėda;
Krovinio gavėjas (miestas) – Helsinkis;
Krovinio siuntėjas (miestas) – Helsinkis;
Krovinio gavėjas (miestas) – Vilnius;
Pirminis krovinys – Durpės;
Atgalinis krovinys – Šaldyti žuvies produktai;
Metinė maršruto apyvarta – 8900 tonos;
Kursinio projekto darbo užduotis:
Parinkti maršrutą;
Parinkti tinkamą transporto priemonės tipą;
Įvertinti galimus kelis maršruto variantus;
Apskaičiuoti galimų reisų skaičių per metus bei reikiamų transporto priemonių skaičių ;
Apskaičiuoti vairuotojo darbo užmokestį per 1 mėn.;
Apskaičiuoti reiso trukmę, įvertinant vairuotojo darbo ir poilsio reikalavimus;
Apskaičiuoti reiso išlaidas;
Atlikti palyginamąją kaštų analizę pasirinktais maršrutais.
Kursinio projekto aprašymui buvo atlikta: 4 valstybių kelių tinklo analizė, išsami transporto rūšių ir priemonių analizė, taip pat išanalizuotos vežamo krovinio saugojimo savybes.
Praktinei daliai aprašyti, informacijos buvo semiama ne tik iš knygų, bet ir iš esamų transporto įmonių darbuotojų pasisakymų.

Sudarant maršrutą reikia įvertinti sekančius veiksnius:
Transporto rūšį,
Transporto priemonę,
Kelio dangą,
Muitinės postus,
Infrastruktūrą (techninės pagalbos stotys, maitinimo stotys, nakvynės stotys, policijos postai),
Privalomus tarpinius punktus,
Saugumą (galimybę naudoti ryšio priemones, kriminogeninę situacija viename ar kitame regione ),
Apribojimus (gali būti susiję su kelio darbais, oro sąlygomis, paros laiku, šventėmis ).
1.2 Darbo laiko sąnaudos
Darbo laikas – tai laikas, kuris yra sugaišomas vairuojant transporto priemonę. Darbo laikas susideda iš šių dalių:
vežimo trukmė magistraliniais keliais;
vežimo trukmė krašto keliais;
vežimo trukmė miesto keliais;
vežimo trukmė rajoniniais keliais;
vairuotojo poilsio laikas;
grįžimo laikas;
paklaidos laikas.
Darbo laikas skaičiuojamas pagal sekančia formulę: ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-02-28
DalykasTransporto ir logistikos kursinis darbas
KategorijaTransportas ir logistika
TipasKursiniai darbai
Apimtis14 puslapių 
Literatūros šaltiniai9
Dydis310.35 KB
AutoriusEdvardas
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2004 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasTransporto inžinerijos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kroviniu vezimo organizavimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 14 puslapių 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • 2004 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
-3
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą