Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Transportas ir logistika>Privatizavimo eigos analizavimas: AB "Lietuvos avialinijos"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Privatizavimo eigos analizavimas: AB "Lietuvos avialinijos"

  
 
 
1234567891011121314151617181920
Aprašymas

Įvadas. Bendra transporto politika. Laisvas paslaugų judėjimas. Investicijų ekonominė esmė. Investicinės veiklos teisinis reguliavimas. 2003-ieji - didelių įmonių privatizavimo metai. Reikalavimai LAL pirkėjui. Oro transportas. Parengtas "Lietuvos avialinijų" privatizavimo planas. "Lietuvos avialinijų" pardavimo konkursas startuos kitų metų kovą (papildytas) 2002 metais gruodžio 6 d. Pavėluotas startas. Strategija – dirbti toliau. SAS nebesidomi "Lietuvos avialinijomis". "Lietuvos avialinijų" laukia naujas privatizavimo procesas. Naujas žingsnis pražūties link. Netikslūs skaičiai klaidina aviakompanijas. AB "Lietuvos avialinijos" integracija į Europos Sąjungą (ES). Išvados.

Ištrauka

Bendra transporto politika – viena iš trijų Europos Bendrijos bendrų politikos sričių, numatytų Europos ekonominės bendrijos steigimo (Romos) sutartyje, kurios pagrindinis tikslas – atverti uždaros nacionalinės transporto rinkos konkurencijai.
Nacionalinė oro bendrovė "Lietuvos avialinijos" privatizacijos etapas buvo ilgas ir nesėkmingas. Jau 2001 metais įmonės veiklai tęsti reikėjo papildomos akcininko finansinės paramos. Valstybės turto fondo direktorius buvo suinteresuotas LAL parduoti geriausiomis valstybei sąlygomis ir neprarasti tinkamo momento, kol dar Europoje neįsigaliojo "atviro dangaus" programa, kai nacionalinio vežėjo statusas jokios reikšmės neturės. Kol kas valstybė galėjo išlaikyti įtaką kompanijoje.
Šio darbo tikslas – AB "Lietuvos avialinijos" privatizavimo eigos analizavimas.
Mano manymu, privatizavimo problema yra ta, kad LAL nebuvo pertvarkyta; bendrovės veikla nesutelkta į pagrindinę veiklą – keleivių pervežimą.
Privatizacija tęsėsi ilgą laiką, Lietuva spėjo įsitraukti į Europos Sąjungos erdvę, t.y. iki visiškos liberalizacijos. Bendrovei reikia kovoti naujoje rinkoje. LAL turi kuo greičiau atsinaujinti ir tapti patrauklesne vartotojams: tiek paslaugomis, tiek kainomis.
BENDRA TRANSPORTO POLITIKA - viena iš trijų Europos Bendrijos bendrų politikos sričių, numatytų Europos ekonominės bendrijos steigimo (Romos) sutartyje, kurios pagrindinis tikslas – atverti uždaras nacionalines transporto rinkas konkurencijai. Ši politika plėtojosi labai lėtai. Tai gali patvirtinti 1982 m. įvykęs gana retas Bendrijų istorijoje įvykis: Europos Parlamentas padavė į teismą Tarybą, nes ji nepadėjo pagrindų bendrai transporto politikai, kaip to reikalavo sutartis. Transportas ilgai buvo laikomas strategine ekonomikos šaka, nuo kurios priklauso valstybės saugumas, dėl to daugelyje valstybių narių transporto sektorius buvo valstybės monopolija, nepaklūstanti rinkos taisyklėms. Transporto politika plėtojosi kaip bendrosios rinkos kūrimo dalis, todėl didžiausią Bendrijos acquis transporto srityje dalį sudaro teisės aktai, kuriais nustatomi bendri esminiai reikalavimai, reguliuojantys transporto paslaugų teikimo eismo saugumo profesinės kvalifikacijos ir kitose srityse standartus, kurie apibrėžia, kokie rinkos subjektai gali patekti į rinką. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-05-09
DalykasTransporto ir logistikos referatas
KategorijaTransportas ir logistika
TipasReferatai
Apimtis18 puslapių 
Literatūros šaltiniai4
Dydis22.95 KB
AutoriusElena
Viso autoriaus darbų6 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas1
Švietimo institucijaAlytaus kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Privatizavimo eigos analizavimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 18 puslapių 
  • Alytaus kolegija / 1 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą